Absente si alte probleme, ajutor.

Un forum dedicat discutiilor intre elevi si profesori. Ai ceva de spus? Te asteptam aici.

Absente si alte probleme, ajutor.

Mesajde AlinRadu » 20 Ian 2011, 19:18

Va salut.Sunt elev in clasa a XI-a si am cateva probleme la care as dori raspuns din surse sigure :

1.Este adevarat ca daca ramai corigent(medie sub 5) la 4 materii pe PRIMUL Semestru esti repetent ?

2.Este adevarat ca la 120 de absente motivate/nemotivate esti repetent ?

3.Al doilea semestru incepe cu absentele de la 0 sau se continua numaratoarea cu absentele ramase din PRIMUL Semestru ?

Va multumesc mult as dori un raspuns urgent de la cineva care detine informatii sigure.
AlinRadu
 
Mesaje: 3
Membru din: 20 Ian 2011, 19:16

Re: Absente si alte probleme, ajutor.

Mesajde AnonimuldinRomania » 20 Ian 2011, 19:28

AlinRadu scrie:Va salut.Sunt elev in clasa a XI-a si am cateva probleme la care as dori raspuns din surse sigure :

1.Este adevarat ca daca ramai corigent(medie sub 5) la 4 materii pe PRIMUL Semestru esti repetent ?

2.Este adevarat ca la 120 de absente motivate/nemotivate esti repetent ?

3.Al doilea semestru incepe cu absentele de la 0 sau se continua numaratoarea cu absentele ramase din PRIMUL Semestru ?

Va multumesc mult as dori un raspuns urgent de la cineva care detine informatii sigure.


1. Fals, la sfârşitul anului şcolar dacă ai media sub 5 la mai mult de două materii, rămâi repetent. Media sub 5 la 3 materii, la sfârşitul anului şcolar = repetarea anului şcolar (clasa a XI-a în cazul tău).
2. Fals, eşti exmatriculat, nicidecum repetent.
3. Se continuă numărătoarea.
Nu doresc decât o ţară mai bună. Totul ţine de temelie.
AnonimuldinRomania
 
Mesaje: 43
Membru din: 20 Ian 2011, 17:59

Re: Absente si alte probleme, ajutor.

Mesajde AlinRadu » 20 Ian 2011, 20:12

La punctul 2, eu stiam ca la 40 de absente nemotivate esti exmatriculat, asta este verificat.Eu ma referam la 120 de absente motivate daca este vreo problema(ceea ce nu cred).