profesor de romana necalificat?

profesor de romana necalificat?

Mesajde nyikoraadela » 31 Ian 2011, 22:43

Buna seara,m-am inregistrat de curand pe didactic.ro si sunt incantata de tot ceea ce am gasit aici.As avea o intrebare care ma tot framanta si inca nu am gasit un raspuns clar.Am 21 de ani,sunt studenta in ultimul an la Facultatea de Psihologie si urmez si modulul Psihopedagogic.In anul 2 am efectuat 30 de ore de practica de specialitate si am avut o mare satisfactie in momentul in care am intrat in clasa la elevi(de liceu) si am fost ascultata,primita de ei iar profesorul mentor a fost foarte multumit de mine.Intodeauna mi-a placut limba si literatura romana dar niciodata nu am crezut ca mi-ar placea sa o si predau,acum insa asta imi doresc cel mai mult si de aceea m-am gandit sa sustin in august examenul pentru suplinire necalificati iar in toamna ma inscriu la Facultatea de Litere,dar nu stiu daca pot avand in vedere ca termin psihologia....am inteles ca daca am modulul psihopedagogic Nivel 1 pot preda doar la generala,mi-ar placea mult de tot dar nu stiu daca se poate.....va rog daca ma poate ajuta cineva.....astept un raspuns!!va multumesc mult
nyikoraadela
 
Mesaje: 2
Membru din: 18 Noi 2009, 19:15

Re: profesor de romana necalificat?

Mesajde getachitu » 01 Feb 2011, 02:46

Nu stiu daca am inteles bine problema ta, dar voi incerca sa iti raspund. Vrei sa devii suplinitor necalificat: in acest caz nu ai nevoie de niciun modul, suplinitorii necalificati pot avea doar studii medii. Problema este ca m-as mira sa mai existe suplinitori necalificati in vreun liceu, mai ales cu restructurarile care se fac si continua sa se faca.
Avatar utilizator
getachitu
 
Mesaje: 2031
Membru din: 31 Oct 2006, 20:11

Re: profesor de romana necalificat?

Mesajde nyikoraadela » 01 Feb 2011, 20:10