Diseminare proiect Comenius- Praga 2010

Despre ce facem noi in scoala: proiecte, colaborari, activitati inedite

Diseminare proiect Comenius- Praga 2010

Mesajde armasu_i » 30 Dec 2010, 12:05

Buna ziua,
Mă numesc Armaşu Ingrid şi sunt inginer de sistem la Colegiul Naţional "Vasile Alecsandri" Bacău şi am participat la cursul "Installation of web for development of innovations" în perioada 15 august - 27 august 2010 organizat de Agentura Agropro-družstvo cu sediul în Praga, Republica Cehă.
Cursul de formare continuă intitulat "Installation of web for development of innovations" (Instalare de platforme web pentru dezvoltare şi inovaţie), "CZ-2010-060-001 ", a fost finanţat de Agenţia Naţională pentru Programe Comunitare în Domeniul Educaţiei şi Formării Profesionale(http://www.anpcdefp.ro) şi Fondul Social European (http://www.fseromania.ro), prin Programul de Învăţare pe tot parcursul (Lifelong Learning Programme) al Comisiei Europene.
Am participat la acest curs alături de colegi deosebiţi din Bulgaria, Grecia şi Spania . Organizatorii cursului s-au dovedit a fi gazde de excepţie, care şi-au tratat cu mare respect şi seriozitate cursanţii. Deasemenea şi-au invitat colegii de la Universitatea Zemedelska din Praga să ţină discursuri legate de istoria oraşului Praga şi anii de comunism din Republica Cehă.
Tematica cursului a fost una complexă şi variată : obiectivul general al activităţii a fost dezvoltarea propriului concept de învăţare Web 2.0 şi materializarea lui într-o pagină web. Activitatea a fost întocmai necesităţii de dezvoltare profesională la nivel european. Iată câteva dintre activităţile la care am participat in cadrul acestui curs: instalare de software open source Joomla, instalare de software-ul video de producţie, prelucrare video, instalare de tutoriale video, instalare software Moodle, un proiect global de dezvoltare destinat să sprijine un cadru social construcţionist de educaţie.