concursuri?

Discutii despre noua programa, avand in vedere noul plan de invatamant

concursuri?

Mesajde mayababii » 28 Sep 2005, 09:42

As vrea sa stiu si eu ce concursuri de fizica sunt pentru elevii de la SAM sau de la seral. Ma ajuta cineva?
mayababii
 
Mesaje: 1
Membru din: 10 Aug 2005, 14:13

Mesajde iace » 28 Sep 2005, 18:03

Sincer, nu am auzit de concursuri de fizica pentru SAM sau seral. Deloc. Nu cred ca exista. Dar, oare, ar trebui?
Avatar utilizator
iace
 
Mesaje: 1009
Membru din: 18 Sep 2004, 15:16
Localitate: Suceava

Re: concursuri?

Mesajde emil » 28 Sep 2005, 21:12

mayababii scrie:As vrea sa stiu si eu ce concursuri de fizica sunt pentru elevii de la SAM sau de la seral. Ma ajuta cineva?

Parerea mea este ca nu trebuie sa existe concursuri de orice, pentru SAM sau pentru seral...trebuie sa existe doar, eventual, concursuri...!
Emil Onea
Avatar utilizator
emil
Site Admin
 
Mesaje: 2737
Membru din: 22 Oct 2003, 23:10
Localitate: Focsani

Mesajde iace » 29 Sep 2005, 12:16

Eu am deja experienta cu SAM-ul... si nu cred ca situatia este mult diferita la alte scoli... am facut un fel de "alfabetizare" cu ei la fizica... deoarece cunostintele lor din gimnaziu erau ca si inexistente... Materia lor e diferita de ceea ce invata cei de la liceu zi, deci impreuna nu pot sa participe la nici un concurs.
Cat despre seral, poate aici ar coincide materia, dar nu cred ca un om care munceste, face si scoala la seral, mai are chef si timp de olimpiade sau concursuri.
Probabil colega noastra doreste sa obtina rezultate la concursuri, dar daca are numai SAM si seral... nu sunt sanse. Doar cu clase de liceu, sau gimnaziu, ai putea participa fie la olimpiada de fizica, fie la concursul "Stefan Procopiu".
Avatar utilizator
iace
 
Mesaje: 1009
Membru din: 18 Sep 2004, 15:16
Localitate: Suceava

Mesajde emap » 22 Noi 2005, 14:06

Nu prea stiu cum este la SAM.
Cred insa ca puteti incerca cu a-i implica in realizarea unor montaje simple, cu materiale accesibile tuturor.