Buna tuturor
am citit cu atentie mesajele dvs. si nu am putut sa ma abtin sa nu comentez si eu un aspect:
-istoria nu e doar o poveste frumoasa...in istorie trebuie sa se regaseasca fapte reale si bine fundamentate, altfel riscam sa folosim disciplina ca pe o ora de lecturi frumoase! Este si lectura un instrument de lucru...dar nu e de ajuns! Asta nu inseamna ca istoria trebuie sa se predea rigid...doar sa se aplice anumite metode care sa ii faca pe elevi sa reflecteze la ceea ce au auzit si sa vina si ei cu opinii ...cu intrebari....
Profesorii de istorie nu detin secretele tuturor misterelor din istorie, profesorii doar contureaza unele aspecte, le supun dezbaterii, dar nu pot avea certitudini decat acolo unde au dovezi!
In ce priveste dragostea elevilor pentru istorie nu tine de un sentiment real...tine de cantitatea de materie necesara unui examen si de structura testelor pentru capacitate si bacalaureat! Si inca ceva foarte important...suntem atat de diferiti ca perceptie si inteligenta. Unii copii nici nu se intreaba imi place sau nu... sunt dotati sa inteleaga anumite procese mai usor si astfel fac diverse alegeri. N.B. "Teoria inteligentelor multiple" , nu e doar o gluma...verificati la clase si imi veti da dreptate. Cele 8 inteligente si jumatate chiar exista si functioneaza !
Toata admiratia pentru Romeo!