Meditatiile-invatamant paralel, sau complementar?

Discutii legate de invatamantul romanesc, cum este acum si cum ar trebui sa fie.

Considerati meditatiile necsare meditatiile?

Da, sunt foarte necesare
24
21%
Sunt oarecum necesare, dar se poate si fara ele
72
64%
Nu sunt necesare
16
14%
Nu ma intereseaza acest subiect
1
1%
 
Voturi totale : 113

Re: Meditatiile-invatamant paralel, sau complementar?

Mesajde emil » 21 Sep 2009, 22:49

maryana79 scrie:E clar un lucru : meditaţiile sunt necesare elevilor şi părinţilor(şi profesorului)! Aşa că ar trebui constituite condiţii legale de desfăşurare a acestora !

Exista, categoric, conditii legale de desfasurare a meditatiilor. Declararea veniturilor, taxe, etc...
Emil Onea
Avatar utilizator
emil
Site Admin
 
Mesaje: 2737
Membru din: 22 Oct 2003, 23:10
Localitate: Focsani

Meditatiile - o sansa pentru viitor

Mesajde dandia » 09 Feb 2010, 23:02

Desi am avut solicitari de meditatii retribuite, am refuzat frecvent sa le accept pentru motivul ca nu iau banii de la elevii din clasa. Si asta pentru ca foarte, foarte multi parinti au o atitudine disperata si senzatia ca profesorul de la scoala vede in fiecare elev un potential client. O parte dintre acesti parinti chiar au senzatia ca asa e moda: sa dai copilul la pregatire pentru a obtine notele de la clasa.
Cum reusesc sa mentin nivelul elevilor pe linia de plutire? Cu ore suplimentare dupa-amiaza (bineinteles neplatite) tot la scoala.
Singurii elevi de la clasa cu care mi-am permis sa fac pregatire acasa FARA BANI au fost cei pentru olimpiada. De ce cu ei acasa? Pentru ca scoala este inchisa in week-end, iar pentru olimpiada nu faci pregatire 2 ore, ci 4-5.
Si acum sa trecem la concluzii:
1. Meditatiile sunt o necesitate pentru cei ce doresc un invatamant de calitate.
2. Meditatiile sunt o afacere pentru cei ce isi doresc binele buzunarului.
3. Meditatiile sunt utile pentru elevii cu un ritm mai lent.