Psihologie scolara, Psihopedagogie speciala, Logopedie

Discutii legate de invatamant, dar care nu intra la celelalte categorii

Psihologie scolara, Psihopedagogie speciala, Logopedie

Mesajde catelutza » 16 Oct 2004, 23:14

Buna ziua. Sunt prima zi pe forum si ma bucur sa vad cat de informati, colaboranti, ...etc sunt profesorii. MA bucur ca exista acest site si acest forum de discutii. DAr nu prea am gasit nici la discipline, nici la programe si nici pe forum partea de invatamant special sau de psihologie scolara. Oamenii sunt interesati (din cate am vazut) si nici nu cred ca trebuie lasate la o parte aceste domenii. Suntem, poate mai putini, dar utili. :lol:
Va doresc mult succes!
catelutza
 
Mesaje: 246
Membru din: 16 Oct 2004, 22:16

Re: Psihologie scolara, Psihopedagogie speciala, Logopedie

Mesajde emil » 17 Oct 2004, 00:04

catelutza scrie:Buna ziua. Sunt prima zi pe forum si ma bucur sa vad cat de informati, colaboranti, ...etc sunt profesorii. MA bucur ca exista acest site si acest forum de discutii. DAr nu prea am gasit nici la discipline, nici la programe si nici pe forum partea de invatamant special sau de psihologie scolara. Oamenii sunt interesati (din cate am vazut) si nici nu cred ca trebuie lasate la o parte aceste domenii. Suntem, poate mai putini, dar utili. :lol:
Va doresc mult succes!

Buna seara!
Eu va propun urmatoarea modalitate de lucru:
daca dumneavoastra promiteti ceva materilae in acest domeniu, noi infiintam sectiunea.
Cu multumiri,
Emil Onea
Avatar utilizator
emil
Site Admin
 
Mesaje: 2737
Membru din: 22 Oct 2003, 23:10
Localitate: Focsani

Mesajde catelutza » 17 Oct 2004, 00:10

Desigur. Asta era si idea, nu? De a impartasi "experienta" si materialele pe care le avem!
Multumesc pentru raspuns!
:D Numai bine!
catelutza
 
Mesaje: 246
Membru din: 16 Oct 2004, 22:16

Mesajde vivi » 19 Oct 2004, 02:21

Dorinta dumneavoastra a devenit realitate.
Octavian Costache
Avatar utilizator
vivi
 
Mesaje: 188
Membru din: 22 Oct 2003, 10:34