nota la purtare

Un forum dedicat discutiilor intre elevi si profesori. Ai ceva de spus? Te asteptam aici.

nota la purtare

Mesajde tetrax » 12 Feb 2010, 22:50

Buna ziua...sunt eleva in clasa a 11-a si mi s-a intamplat o 'situatie nefericita' pe semestrul 1 in urma careia mi s-a scazut media la purtare cu un punct...In luna noiembrie la sfarsitul orei de sport (cam pe la fara 20 ) m-am dus in clasa sa imi schimb echipamentul sportiv , dar , spre surprinderea mea , era o colega cu prietenul ei...erau amandoi intr-o pozitie ,sa zicem indecenta...ea cu mana in pantalonii lui , rezemati de dulap ,cu fermoarul desfacut...va imaginati . Evident ca si ei au fost surprinsi . Le-am cerut sa iasa din clasa , au iesit pt cateva momente . Colega mea a venit la mine la banca sub pretextul de a lua o brosura de pe banca mea , si m-a lovit de cateva ori dupa care m-a bruscat de nenumarate ori si am cazut peste banca...m-am lovit destul de serios . La toate astea se adauga injuriile si amenintarile...Un coleg a aplanat conflictul... in pauza eu m-am dus la doamna diriginta si i-am povestit cele intamplate. A hotorat sa ne scada media la purtare la amandoua cu un punct . Nu mi s-a parut corect sa mi se scada si mie media. Doamna diriginta a spus ca eu as fi provocat-o si de aceea si eu urmam sa am media scazuta . Am hotarat sa anunt directiunea scolii...I-am povestit domnului director cele intamplate si am facut un proces verbal . Doamna diriginta a aflat ca am fost in biroul directorului si s-a suparat foarte mult din cauza asta ... zicea ca problemele clasei , trebuie rezolvate in clasa . A fost foarte furioasa din aceasta cauza , iar asta s-a reflectat in atitudinea dansei fata de mine . In acesta clasa eu nu mai am dreptul sa spun nimic deoarece 'parerea mea nu o intereseaza si nu mai am ce discuta cu dumneaei' . Nu a contat faptul ca eu am surprins-o pe colega mea intr-o postura asa de compromitatoare (aceea colega se intampla sa fie si preferata dirigintei ) si ca am fost ag