Transfer sau completare?

Discutii despre modificarile legii invatamantului si a statutului personalului didactic. Opinii, idei, solutii.

Transfer sau completare?

Mesajde olarutat » 26 Ian 2010, 22:58

Sunt profesor intr-o comuna din Iasi in care sunt 3 scoli: 2 de V-VIII si un liceu agricol.
Am catedra formata din structura :sc.V-VIII-12 ore + liceu agricol 6 ore. La scoala noastra s-ar putea sa fie probleme de la anul si sa raman doar cu 10 ore, fiind si alta colega de specialitate care are norma intreaga. La cealalta scoala V-VIII din comuna sunt libere 12 ore si mi-as dori sa stiu cum pot face sa trec pe ore aici si sa schimb titulatura din : sc. V-VIII+ liceu agricol in : scoala V-VIII+ scoala V-VIII. Imi doresc acest lucru pentru ca in perspectiva vor mai dispare ore si n-as vrea sa ma trezesc in restrangere, cu atat mai mult cu cat sunt ore la cealalta scoala de gimnaziu din comuna si stiu ca metodologia favorizeaza titularii comunei.
Va rog sa ma ajutati sa-mi solutionez problema si sa-mi spuneti ce pot face in situatia data...n-as vrea sa pierd acele ore din comuna care pot intregi o catedra.Cum trebuie sa procedez?
Va multumesc si sper sa fi fost destul de explicit.
olarutat
 
Mesaje: 3
Membru din: 26 Ian 2010, 22:39

Re: Transfer sau completare?

Mesajde irinagrosu » 30 Ian 2010, 13:54

Va sfatuiesc sa solicitati completarea de norma. Consultati calendarul si urmati pasii din metodologie. Completarea se poate face si pe perioada nedeterminata. Eu asa am priceput pt ca sunt in aceeasi situatie. Succes!
irinagrosu
 
Mesaje: 27
Membru din: 04 Oct 2006, 21:34

Re: Transfer sau completare?

Mesajde adrianaar » 30 Ian 2010, 15:15

Metodologia nu avantajeaza titularii locali decat daca este vorba de egalitate de puncte intre dosare.
adrianaar
 
Mesaje: 38
Membru din: 24 Ian 2009, 23:52

Re: Transfer sau completare?

Mesajde olarutat » 01 Feb 2010, 13:18

Va multumesc pentru ajutorul dat!