Pot profesa ca invatatoare?

Discutii legate de invatamantul romanesc, cum este acum si cum ar trebui sa fie.

Pot profesa ca invatatoare?

Mesajde katia34 » 22 Noi 2008, 21:13

Bună seara!Sunt nouă pe acest forum şi e posibil să nu fi postat întrebarea la locul potrivit, de aceea îmi cer scuze încă de pe acum dacă am greşit.Sunt studentă la geografie, în ultimul an, şi aş vrea să întreb ceva:,,Dacă am licenţa în geografie, şi modulul pedagogic pe care îl fac din anul I,aş putea să profesez ca învăţătoare?"Adică....după ce reuşesc să obţin şi examenul de titularizare.Nu ştiu de ce, dar simt că copii de vârstă mai mică, sunt mai aproape de sufletul meu, şi....cred că e o dorinţă de-a mea mai veche de a lucra cu ei.Sau...va trebui să dau examen de suplinire, şi nu voi fi considerată calificată?
katia34
 
Mesaje: 2
Membru din: 20 Noi 2008, 22:42

Mesajde danaarba » 23 Iul 2009, 18:48

Poti sa lucrezi ca si invatator calificat daca esti absolvent al oricarei facultati cu conditia sa ai Lic. Pedagogic la baza sau al Fac. de Psihologie si Stiinte ale Educatiei
danaarba
 
Mesaje: 99
Membru din: 04 Oct 2006, 22:43

Re: Pot profesa ca invatatoare?

Mesajde valimatiuta » 13 Noi 2009, 19:42

”copii” - copiii?
Pacat de atata scoala ...!
Avatar utilizator
valimatiuta
 
Mesaje: 2535
Membru din: 15 Mar 2007, 15:19
Localitate: Bihor

Re: Pot profesa ca invatatoare?

Mesajde sportiv » 13 Noi 2009, 20:03

Cam dura interventia colegei noastre ,,ca copii - copiii( e si altceva)'',dar daca va puneti la punct cu esentialul se poate! Dragoste pentru copii sa aveti!
Nu toti ,niciunde,suntem perfecti:unii sunt carpaci,altii meseriasi si doar mica parte ,,artisti''!
Din parte-mi numai ,,succesuri''!-Seara buna!
Avatar utilizator
sportiv
 
Mesaje: 3123
Membru din: 19 Ian 2008, 19:02
Localitate: Răcăciuni-Bacău

Re: Pot profesa ca invatatoare?

Mesajde albinutza » 20 Noi 2009, 16:20