ÂŞi despre manualele aferente?
Mie personal mi se pĂŁrea mult mai logic a se începe cu mecanica Âşi a se termina cu optica... Ăi vĂŁd deja pe elevi destul de speriaĂži de problemele de opticĂŁ, au probleme cu trigonometria, geometria, etc...
marinela scrie:Buna,
Ai dreptate cred, in ceea ce priveste interesele obscure. Eu predau la clasa de mate-info si am trei ore pe saptamana. Povestesc fara nici o demonstratie si dau niste "formule" ca sa rezolvam niste "probleme". Eu am predat pe vremea lui Ceausescu si stiu cum se facea carte atunci. Era un pic exagerata importanta fizicii si impunerea ei tuturor, dar nici acum cand "bajbaim" si ne cautam locul. Pacat, pentru tare frumoasa si importanta este fizica. Pe curand! Astept sa-mi spui unde esti cu materia si eventual sa discutam si despre alti ani de studiu.
Numai bine, Marinela
mariapopa scrie:Salut,
Ma bag si eu in discutie? cu voia dvs. incerc sa spun si eu ceva.
Colegii mei de fizica au aceeasi problema (o lectie demonstrativa -obligatoriu pe calculator).S-au gandit la aceeasi tema-Ochiul (acelasi material+un CD biologie).
Maria
nu exista coordonare intre continuturi.
Eu asa vad o clasa moderna, sau un laborator modern:
-Calculator, 1-3
-Card de achizitie/interfata pentru instrumente de laborator
-Acces Internet
-Videoproiector
-Acces la un server cu resurse/lectii, achizitionate dupa solicitarile colectivelor de catedra, asa cum se achizitioneaza carti/manuale
Anul trecut s-au furat doua videoproiectoare in week-and si de atunci stau inchise si calculatoarele si videoproiectoarele
S-au gandit la aceeasi tema-Ochiul
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori