Bac la chimie

Bac la chimie

Mesajde matematic_noob » 06 Oct 2009, 19:23

Buna seara sunt un elev de la seral si sunt interesat de bac„ul la chimie, am auzit ca trebuie sa alegem chimie organica sau anorganica
ma puteti ajuta cu o sugestie care ar fi mai usoara de invatat si in ce ani de liceu se face respectiva materie
multumesc anticipat
matematic_noob
 
Mesaje: 8
Membru din: 01 Sep 2009, 14:57

Re: Bac la chimie

Mesajde matematic_noob » 08 Oct 2009, 19:48

am vazut ca exista pe internet anumite carti care au toata materia de bac pt organica sau anorganica. imi poate recomanda cineva una din ele?
multumesc anticipat
matematic_noob
 
Mesaje: 8
Membru din: 01 Sep 2009, 14:57

Re: Bac la chimie

Mesajde victor_91 » 10 Oct 2009, 13:51

Esti elev la seral... vrei sa alegi chimia la bac? Depinde de fiecare unii prind mai usor anorganica altii mai bine organica! Dupa mine organica e mult mai grea dar e mult mai frumoasa! Cat depsre anii de studiu anorganica se studiaza la liceu intr-a IX-a si a XII-a, cea din a XII-a avand si elemnte de chimie fizica, iar chimia organica se studiaza in a X-a si a XI-a! Acum ramane la alegerea ta, ar fi bine sa te uiti si pe chimia organica si pe cea anorganica sa vezi ce iti mai aduci aminte de la clasa, si sa incepi sa te familiarizezi cu ele pentru ca o sa iti ia ceva timp sa inv asa mai temeinic!
victor_91
 
Mesaje: 44
Membru din: 15 Mar 2008, 17:47
Localitate: Tecuci, Galati

Re: Bac la chimie

Mesajde matematic_noob » 10 Oct 2009, 14:22

multumesc de raspuns sincer cea organica mi se pare mai frumoasa si o aleg din 2 motive o sa o fac la facultate si tot trebuie sa o invat si...decat fizica la bac cu care sunt paralel si nu imi place..
in legatura cu acele carti care le-am gasit care au toata materia de bac? crezi ca sunt bune?
multumesc aniticipat
matematic_noob
 
Mesaje: 8
Membru din: 01 Sep 2009, 14:57

Re: Bac la chimie

Mesajde victor_91 » 10 Oct 2009, 20:11