Multumesc tuturor celor care au raspuns mesajului meu!
Am clasa a II- a hipoacuzici, iar lectia o sa o realizez impreuna cu un coleg profesor care a fost elev al acestei scoli. Mi s-a parut util si interesant sa colaborez cu cineva care imi poate oferi o perspectiva autentica a modului in care copiii hipoacuzici inteleg ceea ce li se transmite la scoala. In principiu, voi face introducerea eu, colegul meu - profesor de religie- le vb despre cine este Mos Nicolaie, semnificatia lui, etc, urmand ca apoi sa pregatim o plansa pentru a-i arata mosului ce copii cuminti si harnici suntem!
Ceea ce ma intereseaza insa, este tocmai planul scris al acestei lectii. Chiar daca in general am inteles ca nu se face apel la acele tabele in astfel de lectii, se pare ca voi avea totusi nevoie de el....
Mi-am propus ca obiective intelegerea semnificatiei sarbatorii, poate si ceva de genul cum se comporta copiii cuminti (lectia se pare ca se va desfasura totusi la consiliere...). insa imi trebuie sa ma gandesc la mai mult de atat. Si deci m-ar ajuta cateva exemple de obiective pe care unii dintre voi, cu mai multa experienta, si le-ar propune.
P.S.: desigur, mosul le va aduce ceva dulciurele in ghetute...