revin din concediu

Probleme legate de salarii, concedii, navete si orice alteceva legat de viata ca angajat bugetar

revin din concediu

Mesajde anda_comsa » 31 Ian 2008, 23:07

buna
am si eu o intrebare:
daca revin din cencediu de maternitate mai repede decat peste 2 ani cind trebuie sa anunt inspectoratul?am nascut in august 2007 ...
multumesc

p.s. sunt profesor titular la catedra de matematica
anda_comsa
 
Mesaje: 1
Membru din: 18 Feb 2007, 13:29

Mesajde adrianab » 01 Feb 2008, 03:35

Inainte cu o luna (in mod normal). Cunosc si persoane care au anuntat cu cateva zile (cred ca depinde si de director).
adrianab
 
Mesaje: 292
Membru din: 05 Mar 2006, 15:10

revin din concediu

Mesajde dianad » 09 Mar 2008, 03:50

Eu am lasat o cerere in scoala cu 2 saptamani inaintea revenirii si la inspectorat cu o saptamana, caci m-am desteptat citind pe net.
Cand te intorci? Te intreb pentru ca vreau sa strang un grup de mamici ce revin la catedrea in cursul anului 2008 si care, pt ca nu au fost in activitate pe 1 noiembrie 2007 cand s-au depus cererile, nu pot beneficia de cei 100 de euro. Voi merge la un jurist de la sindicat sa ma ajute sa redactez un memoriu catre minister si ar fi bine sa am semnaturi cat mai multe.
dianad
 
Mesaje: 3
Membru din: 07 Aug 2004, 17:03

Mesajde ancush » 14 Mar 2008, 21:14

dianad ai reusit sa faci memoriul?
si eu sunt in aceeasi situatie, am revenit la inceputul semestrului al II-lea si pentru ca nu am fost in activitate la 1 noiembrie nu am primit 100 de euro, sincer imi pare rau deoarece colegele mele si-au luat materiale foarte utile din acei bani......(adica ma bucur pentru ele, dar vreau si eu)
mai am inca 3 colege in aceeasi situatie....
ancush
 
Mesaje: 18
Membru din: 17 Iun 2007, 19:13

Mesajde mirelap82 » 06 Sep 2008, 00:29

buna ,si eu am inceput serviciul mai devreme(copilul are 1an 3 luni)si inseamna ca n-o sa beneficiez de 100 de euro?
mirelap82
 
Mesaje: 4
Membru din: 30 Mar 2008, 13:38

Mesajde ancush » 08 Sep 2008, 12:36