pasii in invatamant

pasii in invatamant

Mesajde ramonamatei » 10 Iul 2008, 17:47

Buna
Eu sunt studenta la limbi straine la Spiru Haret,
V-as ruga, daca vrea cineva sa ma lamureasca si pe mine, care sunt pasii pentru a ajunge in invatamant. Precizez ca sunt in anul II la engleza italiana, e a doua facultate (prima fiind politehnica ), sunt si la cursul de psihopedagogie.
M-ar interesa foarte tare sa stiu daca se poate sa predau la vreo gradinita acum sau cand voi termina cum se procedeaza? Care sunt examenele, pasii?
Scuze daca sunt asa neinformata :(
ramonamatei
 
Mesaje: 6
Membru din: 10 Iul 2008, 17:40

Mesajde carmenn » 14 Iul 2008, 14:21

nu stiu exact cum e cu predarea la gradinita, dar cand termini fac. trebuie sa dai niste concursuri pe post pt gimnaziu(cei care termina 3 ani pot sa predea la liceu doar cu masterul).
carmenn
 
Mesaje: 3
Membru din: 22 Ian 2008, 21:00

raspuns

Mesajde claudia1976 » 14 Iul 2008, 18:22

Trebuie sa te inscrii la Concursul National de Titularizare sau la Concursul de suplinire. Pt. detalii, intra pe www.edu.ro
claudia1976
 
Mesaje: 410
Membru din: 05 Aug 2007, 13:23

Mesajde ramonamatei » 05 Aug 2008, 17:43

dar e vreo problema ca voi termina la spiru haret?
as vrea sa stiu daca a mai terminat cineva spiru haret sau alta facultate particulara si a intrat in invatamant?

multumesc
ramonamatei
 
Mesaje: 6
Membru din: 10 Iul 2008, 17:40

Mesajde gica_ionescu » 06 Aug 2008, 11:34

nu e nicio problema! e o facultate ca oricare alta! important este sa fii bine pregatita...
Avatar utilizator
gica_ionescu
 
Mesaje: 1154
Membru din: 18 Iul 2004, 10:29

Mesajde anisoara_nita_karate » 06 Aug 2008, 13:43