de 77udi » 21 Mar 2008, 11:54
MODELE DE CERERI
Nr. ___________ /_______2008
Unitatea de învăĹământ___________________ Avizat Oficiul Juridic__________________
JudeĹul (sectorul)________________________
Se certifica exactitatea datelor Inspector scolar managementul resurselor umane,
DIRECTOR,
__________________________________ Prof. (Numele si prenumele)______________________
(Numele si prenumele)
DOMNULE INSPECTOR SCOLAR GENERAL,
(cerere de transfer prin pretransferare în sesiunea 2008)
Subsemnatul(a) (inclusiv iniĹiala tatălui)__________________________________________________________, născut(ă) la data
de _____________19_____, titular(ă) pe(la) postul (catedra) de ____________________________________________________
_____________________________________________________________________________________ de la (unitatea de învăĹământ)
_____________________________________________________________________________________________________, localitatea
__________________________________________, judeĹul (sectorul) __________________________________, vă rog să-mi aprobaĹi
transferul prin pretransferare începând cu 1 septembrie 2008 pe(la) un post / o catedră publicat(ă) vacant(ă), având în vedere că în
anul scolar 2008-2009 la unitatea (unităĹile) de învăĹământ la care funcĹionez ca titular(ă) voi avea un număr de(1)______ ore pe săptămână
în încadrare.
MenĹionez următoarele:
I. Am domiciliul în localitatea___________________________________________, judeĹul (sectorul) _________________________, strada
___________________________ nr. ________, bloc _________, ap. _________, TELEFON:______________________; conform actului de
identitate _____seria ________nr. __________________eliberat de __________________________;
COD NUMERIC PERSONAL
II. Sunt absolvent(ă) al(a) (Univ., A.S.E., Inst. Pol., I.P.-3 ani, Colegiu, Sc. de maistri, Sc. postliceală, Lic.
ped.)_________________________________________________________________________________________________ Facultatea
_____________________________________________, cu durata studiilor de ______ani (curs zi; seral; fără frecvenĹă), promoĹia
________, cu media la examenul de stat (licenĹă)/absolvire _________________cu specializarea principală___________________________
_______________________________________, secundară ____________________________(2). P ____,_____
După absolvirea învăĹământului universitar de lungă durată am absolvit:
- Facultatea _____________________________________________, cu durata studiilor de ______ani (curs zi; seral; fără
frecvenĹă), promoĹia ________________________, cu media la examenul de stat (licenĹă)/absolvire _________________ cu
specializarea_______________________________________________________________________________
P ____,_____
- Studii postuniversitare de specializare cu durata de _____semestre (2) _______________________________
P ____,_____
- Studii academice postuniversitare cu durata de _____semestre (2) ___________________________________
P ____,_____
- Studii aprofundate de specialitate cu durata de _____semestre (2) ___________________________________
P ____,_____
- Masterat _________________________________________________________________________________
P ____,_____
- Cursuri de perfecĹionare postuniversitare cu durata de _____semestre (2) ______________________________
P ____,_____
- Studii postuniversitare de specializare, academice postuniversitare cu durata mai mică de 3 semestre___________
______________________________________________________________________________________________
P ____,_____
III. La 1 septembrie 2008 sunt: DEBUTANT cu media_______; am DEFINITIVATUL cu media ___________; GRADUL II cu
media__________; GRADUL I cu media ________; DOCTORATUL ECHIVALAT CU GRADUL DIDACTIC I în anul __________, în
specialitatea _____________________________________; GRADUL DIDACTIC I obĹinut pe bază de examene, urmat de DOCTORAT în
specializarea ______________________________________________________________________
P ___,_____
IV. CALIFICATIVUL obĹinut în anul scolar 2005/2006_________________________
si în anul scolar 2006/2007 _________________________;
P____,_____
NOTÄ: a) Pentru absolvenĹii promoĹiei 2007 se va lua în considerare calificativul parĹial din anul scolar 2007-2008.
b) Ăn cazul întreruperii activităĹii la catedră, în perioada ultimilor doi ani scolari, se iau în considerare calificativele pentru ultimii doi ani
scolari în care cadrul didactic si-a desfăsurat activitatea.
c) Se va trece media punctajului celor două calificative, cu excepĹia situaĹiilor de la punctul a).
V. 1. Ăn perioada 01.09.2005 â 31.08.2007, am desfăsurat următoarea activitate metodică:
la nivelul scolii(3) P______,_______, judeĹului (municipiului Bucuresti)(4) P____,_____ ; la nivel naĹional(4) P ______,______, la nivel
internaĹional(4) P _______,___________ .
NOTÄ: a) Pentru absolvenĹii promoĹiei 2007 se va lua în considerare activitatea metodică si stiinĹifică din anul scolar 2007-2008.
b) La nivelul scolii se acordă 1 punct suplimentar, cadrelor didactice care au lucrat în ultimii doi ani scolari încheiaĹi la grupă/clasă cu
copii/elevi integraĹi proveniĹi din învăĹământul special, faĹă de punctajul acordat.
112
c) Ăn cazul întreruperii activităĹii la catedră, în perioada ultimilor doi ani scolari, se ia în considerare activitatea metodică si stiinĹifică din
ultimii doi ani scolari în care cadrul didactic si-a desfăsurat activitatea.
V.2. Ăn ultimii 5 ani calendaristici (la data depunerii dosarului) am participat, în colective de elaborare a unor acte normative si legislative
vizând calitatea activităĹii specifice domeniului învăĹământ, pentru:
⢠Elaborarea de programe scolare aprobate de Ministerul EducaĹiei, Cercetării si Tineretului; P ____,____
⢠Elaborarea de manuale scolare aprobate de Ministerul EducaĹiei, Cercetării si Tineretului; P____,____
⢠Elaborarea de monografii / lucrări stiinĹifice înregistrate ISBN; P____,____
⢠Elaborarea de ghiduri metodologice sau alte auxiliare curriculare / de sprijin; P____,____
⢠Elaborarea de articole si studii de specialitate, publicate în diferite reviste de specialitate la nivel judeĹean sau naĹional, înregistrate cu
ISSN; P____,____
⢠Elaborarea de cărĹi în domeniul educaĹional / de specialitate, publicate cu ISBN, cu referent stiinĹific în domeniu;
P____,____
⢠Elaborarea de mijloace de învăĹământ omologate de Ministerul EducaĹiei, Cercetării si Tineretului; P____,____
⢠Amenajarea de cabinete si laboratoare prin eforturi proprii, confirmate de I.S.J./I.S.M.B.; P____,____
⢠ActivităĹi desfăsurate în cadrul programelor de reformă coordonate de Ministerul EducaĹiei, Cercetării si Tineretului (AEL, Phare-VET,
Phare, Banca Mondială, Socrates, Leonardo da Vinci s.a.), altele decât cele punctate anterior;
P____,____
⢠ActivităĹi desfăsurate în cadrul programelor de formare continuă acreditate de Centrul NaĹional de Formare a Personalului din
ĂnvăĹământul Preuniversitar, finalizate cu Certificat de competenĹă profesională sau adeverinĹă echivalentă;
P____,____
⢠ActivităĹi desfăsurate prin Casa Corpului Didactic, în cadrul programelor de formare continuă, aprobate de Ministerul EducaĹiei,
Cercetării si Tineretului si alte instituĹii abilitate (Institutul Francez, British Council, Institutul Goethe s.a.), finalizate cu
adeverinĹă/certificat/diplomă.
P____,____
VI. La 01.09.2007 am avut: ____________ ani întregi, vechime efectivă la catedră (inclusiv perioada rezervării catedrei).
P____,____
VII. Criteriile social â umanitare (Da / Nu): a) ______ b) ______ c) _____ d) ______ e) ______f)______.
Răspund de exactitatea datelor înscrise în prezenta cerere si declar că voi suporta consecinĹele în cazul unor date
eronate.
Data________________ Semnătura____________________
NOTÄ: 1) Educatoarele/învăĹătorii vor scrie â ââ , iar profesorii/maistri instructori vor scrie numărul de ore din încadrare;
2) Se punctează nivelul studiilor corespunzător criteriilor din anexa nr. 2;
3) Documente cu confirmarea scrisă a directorului unităĹii de învăĹământ;
4) Documente cu confirmarea scrisă a inspectorului scolar de specialitate;
5) Punctajul se completează de către unitatea de învăĹământ, se verifică si eventual se recalculează în prezenĹa celui în cauză de
inspectorul scolar cu managementul resurselor umane sau de inspectorul scolar de specialitate, membru în comisia de mobilitate.
ANEXEZ ĂN URMÄTOAREA ORDINE (în dosar):
1. Copie de pe actul de numire/transfer pe postul didactic de la unitatea de învăĹământ la care funcĹionez ca titular(ă), autentificată
de conducerea unităĹii de învăĹământ.
2. Copia xerox a actului de identitate (B.I/C.I) din care să rezulte domiciliul.
3. AdeverinĹa eliberată de unitatea la care sunt titular din care să rezulte situaĹia postului didactic/catedrei de la care mă transfer
(structura pe ore si discipline a catedrei si nivelul de învăĹământ).
4. Copii autentificate de conducerea unităĹii de învăĹământ la care funcĹionez ca titular(ă), de pe actele de studii (inclusiv foaia
matricolă), de pe certificatele de grade didactice si de pe actele doveditoare privind schimbarea numelui.
5. Aprecierea conducerii unităĹii de învăĹământ la care funcĹionez ca titular(ă) din care să rezulte calificativele acordate de Consiliul
de AdministraĹie pentru anii scolari 2005/2006 si 2006/2007 (conform fisei de evaluare).
6. Fisa/fisele de evaluare a activităĹii metodice si stiinĹifice la nivel de scoală, judeĹ, naĹional, însoĹită de documentele justificative.
7. Copii ale programelor scolare elaborate si aprobate, ale coperĹilor manualelor scolare, ghidurilor si cărĹilor, ale studiilor si
articolelor publicate, documentele prin care s-au omologat materialele didactice, documente din care să rezulte amenajarea
cabinetului/laboratorului/atelierului prin eforturi proprii, autentificate de conducerea unităĹii de învăĹământ la care funcĹionez ca
titular(ă).
8. Copii ale adeverinĹelor/diplomelor din care reiese participarea la activităĹi desfăsurate în cadrul programelor de reformă
coordonate de Ministerul EducaĹiei, Cercetării si Tineretului si/sau participarea la activităĹi desfăsurate în cadrul programelor de
formare continuă, autentificate de conducerea unităĹii de învăĹământ la care funcĹionez ca titular(ă).
9. Copie de pe carnetul de muncă si/sau copia filei corespunzătoare din registrul general de evidenĹă a salariaĹilor, autentificată de
conducerea unităĹii de învăĹământ la care funcĹionez ca titular(ă).
10. AdeverinĹa eliberată de unitatea de învăĹământ la care funcĹionez ca titular(ă), din care să rezulte vechimea la catedră.
11. Documentele care să ateste punctajul acordat, eventual pentru criteriile social-umanitare.
12. CandidaĹii din alte judeĹe vor anexa, în mod obligatoriu, adeverinĹă eliberată de inspectoratul scolar al judeĹului respectiv din
care să rezulte că cererea de transfer prin pretransferare în sesiunea 2008 a solicitantului în alt judeĹ a fost luată în evidenĹă.
TOTAL PUNCTAJ(5): P ________ , ________
113
**) Subsemnatul(a)_______________________________________________, legitimat(ă) cu (B.I/C.I) ______ seria ______
nr.______________, eliberat de PoliĹia_______________________, OPTEZ în sesiunea de pretransferări pentru apropiere de
domiciliu, ca începând cu 1 septembrie 2008, să fiu transferat(ă) pe(la) postul / catedra:
Unitatea de învăĹământ Post/catedra (Nr. ore) Localitatea
__________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________________
Data _________________ Semnătura_______________
**) NOTÄ: Se completează în comisie.
Cand intalnesti pe cineva care nu este in stare sa-ti zambeasca, chiar daca tu ai merita-o, fii marinimos si zambeste-i tu, caci tocmai de acest gest are cea mai mare nevoie.[color=blue]