Posibila corigenta - va rog ajutor

Un forum dedicat discutiilor intre elevi si profesori. Ai ceva de spus? Te asteptam aici.

Posibila corigenta - va rog ajutor

Mesajde Mihai1009 » 06 Mai 2014, 16:39

Buna Ziua ! Sunt elev in clasa a XI-a la profilul Stiinte ale Naturii si sunt in pericol de a ramane corigent la BIOLOGIE , gratie notelor "foare bune" pe care le-am primit in semestrul II al acestui an scolar . Cu chiu , cu vai , mi-a iesit primul semestru media 5 la BIOLOGIE , dar problema este semestrul acesta . Toate mediile mele sunt foarte bune : o medie de 7 , o medie de 8 si restul de 9 si 10 in semestrul I , inafara de cea de la biologie . In fiecare an la rand am luat o mentiune la olimpiadele judetene aducand glorie liceului : pe clasa a IX -a la chimie , pe clasa a X - a la matematica si anul acesta locul 5 ( mentiune ) la chimie .
Doamna profesoara de biologie face materie de medicina , nu materie de profil . Pe mine nu ma intereseaza medicina si asta e o problema . Este foarte strica la notare , invatam mult prea mult si mai in amanunt decat ar trebui si de cat zice programa . Pe langa capitolele intregi , incluzand desene , scheme ... din cartea de biologie pe care o avem si care este aprobata de facultatea de medicina de la cluj , doamna profesoara ne mai preda si in caiete scheme,desene,reactii greoaie,complicate pe care nu le gasesti in nici o carte de biologie .