portofoliu evaluare

portofoliu evaluare

Mesajde lyly_mate » 05 Feb 2009, 20:16

Sunt profesor de matematica , predau la gimnaziu , si urmez cursuri de perfectionare.Pentru evaluare am de facut un portofoliu cu tema,,Aplicatii alederivatelor in rezolvarea problemelor de analiza matematica -propuse pentru examenul de bac . Printre colegii care predau la liceu , daca cineva ma poate ajuta , mie fiindu-mi foarte greu sa fac o informare deoarece nu am predat la liceu, nu pentru ca nu stiu analiza matematica (a se intelege !)
lyly_mate
 
Mesaje: 28
Membru din: 29 Dec 2008, 21:28

Re: portofoliu evaluare

Mesajde silviadoandes » 06 Feb 2009, 14:11

lyly_mate scrie:Sunt profesor de matematica , predau la gimnaziu , si urmez cursuri de perfectionare.Pentru evaluare am de facut un portofoliu cu tema,,Aplicatii alederivatelor in rezolvarea problemelor de analiza matematica -propuse pentru examenul de bac . Printre colegii care predau la liceu , daca cineva ma poate ajuta , mie fiindu-mi foarte greu sa fac o informare deoarece nu am predat la liceu, nu pentru ca nu stiu analiza matematica (a se intelege !)


Căutați printre subiectele afișate la:
http://subiecte2007.edu.ro/2007/bacalau ... a_001.html

exerciții cu: teorema Fermat, teorema Rolle, șirul lui Rolle, teorema Lagrange cu patru consecințe(printre care și monotonia funcțiilor), teoremele Cauchy, Darboux, Taylor, Rolul derivatei a doua, asimptote.

Se găsesc și rezolvări la:
http://subiecte2007.edu.ro/2007/bacalau ... a_001.html
silviadoandes
 
Mesaje: 361
Membru din: 18 Ian 2006, 21:44
Localitate: Timisoara

Re: portofoliu evaluare

Mesajde gherghescudoina » 21 Feb 2009, 22:09