de comanescuelena » 22 Iul 2009, 22:12
Buna seara ,
Va trimit planul lucrarii mele de grad poate va ajuta cu ceva.
Lucrarea mea a avut titlul :âMODALITATI DE REALIZARE A CONTINUITATII INTRE GRADINITA SI CICLUL PRIMAR IN PREGATIREA COPIILOR PENTRU INVATAREA MATEMATICIIâ
Introducere..............................................................................................................4
1.Pregatirea psihologica a copilului pentru scoala............................................11
1.1. Probleme ale dezvoltarii psihice a copilului si formarea primelor notiuni matematice la copiii intre 3-6/7 ani si pregatirea psihologica si afectiva a prescolarului pentru scoala
1.2. Gradinita-cadru optim in pregatirea copilului si socializarea pentru scoala
2. Forme de realizare a activitatilor cu continut matematic.............................30
2.1. Tehnici de munca diferentiata a prescolarilor in scopul cresterii randamentului procesului instructiv-educativ si utilizarea unor mijloace de invatamant
2.2. Importanta invatarii si evaluarii prin folosirea fiselor
2.3. Interdisciplinaritatea activitatilor din gradinita si prevenirea pasivitatii la prescolari.
3. Familia , gradinita , scoala âcei 3 factori principali in pregatirea copilului pentru scoala.........................................................................................................52
3.1 Statutul familial pozitiv si problemele sale educative
3.2. Premise ale unui sistem de colaborare intre gradinita si familie
3.3. Climatul educativ al pregatirii copilului pentru scoala
4. Continuitatea dintre gradinita si scoala in invatarea matematicii...............61
4.1. Continuitatea dintre gradinita si scoala , trecerea de la activitatea matematica la lectia de matematica
4.2. Continuitatea intre invatamantul prescolar si invatamantul primar privind obiectivele , metodele si procedeele utilizate
4.3. Jocul ca metoda
4.4. Rolul jocului didactic privind dezvoltarea gandirii si inteligentei copiilor
4.5. Probleme cu continut practic sau interdisciplinar in activitatile matematice
5. Evaluarea in activitatile cu continut matematic..........................................107
5.1. Evaluarea si functiile ei
5.2. Forme si tehnici de evaluare
5.3. Evaluarea sumativa la hotarul dintre gradinita si scoala
Concluzii
Bibliografie
Anexe
Daca vreti si un alt ajutor puteti apela oricand.