planificari 5-12

planificari 5-12

Mesajde gra2005 » 29 Sep 2005, 10:50

buna ziua tuturor :)
nu sunt de specialitate dar in numele unor colegi va rog sa imi dati cateva link-uri catre site-uri pe care s-ar putea gasi planificari model pentru educatie fizica, clasele 5- 12...
va multumesc :)
gra2005
 
Mesaje: 6
Membru din: 17 Sep 2005, 16:08

Mesajde razvanisb » 03 Oct 2005, 09:49

nu exista asemenea site-uri din cate stiu eu. nu stiu de ce dar unii profesori fie nu stiu sa utilizeze calculatorul fie nu vor sa impartaseasca din experienta lor celorlalti si uite asa cei mai tineri nu se pot inspira de nicaieri.
pe de o parte ii inteleg pe cei care nu pun astfel de planificari aici caci sunt si profesori care le folosesc fara macar un mesaj de multumire si mai ales le copiaza perfect fara a face schimbari in functie de ceea ce au ei nevoie.
cred ca in momentul in care unii vor invata doar sa foloseasca materialul pentru a realiza singuri apopi un plan si nu il a copia pe cel de pe net , sunt sigur ca atunci vor aparea mai multe planificari puse la dispozitia celor care vor sa studieze si sa isi compare munca cu a altor colegi.
chiar zilele acestea voi pune si eu niste planificari pentru clasele 9-12 in romana si unele pentru clasele 6-12 in engleza pe sistemul britanic pentru a vedea si colegii mei cam cum se lucreaza in scolile private din romania.
cu respect
razvan ifrim
razvanisb
 
Mesaje: 2
Membru din: 03 Oct 2005, 09:43

Mesajde emil » 03 Oct 2005, 11:47

razvanisb scrie:nu exista asemenea site-uri din cate stiu eu. nu stiu de ce dar unii profesori fie nu stiu sa utilizeze calculatorul fie nu vor sa impartaseasca din experienta lor celorlalti si uite asa cei mai tineri nu se pot inspira de nicaieri.
pe de o parte ii inteleg pe cei care nu pun astfel de planificari aici caci sunt si profesori care le folosesc fara macar un mesaj de multumire si mai ales le copiaza perfect fara a face schimbari in functie de ceea ce au ei nevoie.