Plan diferențiat pe cele 4 categorii de calificative

Plan diferențiat pe cele 4 categorii de calificative

Mesajde delia_pitov » 02 Iul 2018, 23:01

Buna ziua!
Ma poate ajuta cineva cu un model de PLANURI DIFERENȚIATE PE CATEGORIILE DE ELEVI CU FB, B, S, I si cu FISE INDIVIDUALIZATE DE LUCRU LA MATEMATICA.
A nu se confunda cu planul individualizat de învățare pentru un elev si cu fișele diferentiate de lucru (nivel minim, nivel mediu, nivel maxim).
Eu am conceput un plan diferențiat pe CALIFICATIVUL FB, dar nu stiu daca e bine.
La fișele individualizate de lucru am gândit să adaug in dreptul exercitiilor niște simboluri, imagini, gesturi, sunete în funcție de inteligenta predominantă a fiecărui elev asociate cu noțiuni matematice (aceste simboluri sunt deja cunoscute elevilor si toata treaba cu inteligentele multiple).
E o nebuloasa în capul meu.
Multumesc!
delia_pitov
 
Mesaje: 50
Membru din: 02 Sep 2009, 15:47

Re: Plan diferențiat pe cele 4 categorii de calificative

Mesajde sportiv » 03 Iul 2018, 14:39

Sincer nu știu despre ce planuri vorbiți și, mai ales, de ce și cui trebuie acestea? :oops:
Calificativele, pe care le acordăm elevilor, AU LA BAZĂ DESCRIPTORII DE PERFORMANȚĂ întocmiți de fiecare dată când facem evaluarea (de orice fel ar fi aceasta). Ș-apoi, dacă un elev este de FB, ce plan să mai facem pentru acest calificativ? (Sau poate pentru ,,decedatul EXCELENT” al dlui Cristea :roll: ?)
Avatar utilizator
sportiv
 
Mesaje: 3121
Membru din: 19 Ian 2008, 19:02
Localitate: Răcăciuni-Bacău

Re: Plan diferențiat pe cele 4 categorii de calificative

Mesajde delia_pitov » 03 Iul 2018, 18:58

Multumesc pentru raspuns!
Sunt de acord cu dvs. Insa mi se cer aceste materiale la lucrarea de grad, de catre profesorul coordonator.
delia_pitov
 
Mesaje: 50
Membru din: 02 Sep 2009, 15:47

Re: Plan diferențiat pe cele 4 categorii de calificative

Mesajde sportiv » 04 Iul 2018, 13:25

delia_pitov scrie:Multumesc pentru raspuns!