Salutare,
Spre o intelegere mai profunda a Programei Scolare pentru Educatie plastica; Bucuresti 2009 clasele a-5-a si a-6-a, am abordat o desfasurare tabelara a Competentelor, Conpetentelor Specifice si a Continurilor; ce se interpatrund orizontal. http://media-cache-ak0.pinimg.com/originals/d4/d7/39/d4d739558a46284030ffc868740c212b.jpg
Iar Valorile si Atitudinile sunt prezente pe tot parcursul programei. Cu toate ca acestea din urma necesita o desfasurare proprie.
Am adaugat Saptamanile, Unitatile de Invare si Planurile de lectie ca subordonate acestei programe, incercand sa fiu cat mai metodologic. Din acest punct de vedere am alocat doar o ora pe saptamana fiecarei clase si spre Selectia si Organizarea Continurilor m-am raportat la Competentele generale, prin propunerea unor Planuri de lectie elaborate dupa modele occidentale. https://drive.google.com/folderview?id=0BxwRcAfPov3ySUxVeTV5NnpPVzA&usp=sharing
Aceste planuri de lectie sunt temporare, deoarece sunt doar modele ce trebuiesc adaptate dupa considerente teoretice, de politica nationala si personale.
Va scriu acest mesaj pentru a va cere comentariile si sfaturile asupra unei astfel de abordari de curriculum.
Va multumesc si cu bine,
Lucian