Facultatea de Sociologie, Psihologie si Pedagogie a devenit Facultatea de Psihologie si Stiintele Educatiei, Sociologia devenind facultate separata. De asemenea, Institutul de Stiinte Pedagogice a devenit Institutul de Stiintele Educatiei. In ce sens toate aceste schimbari de nume marcheaza si schimbari de profunzime? Sau sunt simple racordari la terminologia franceza si anglo-saxona, desprinzandu-ne astfel de influentele scolii sovietice?
In planul de invatamant al DPPD-urilor mai exista insa disciplina pedagogie, dar care este "sparta" in patru module> teoria educatiei sau introducere in pedagogie, teoria curriculumului, teoria instruirii si teoria evaluarii. Incotro credeti ca ne indreptam? Viitorii profesori vor invata mai bine "pedagogia" in facultate sau vor fi nevoiti sa plateasca nenumarate cursuri de formare/perfectionare continua?
Multumesc anticipat pentru parcurgerea acestor intrebari care poate isi vor gasi rezolvarea in posibilele solutii sugerate pentru pregatirea viitorilor profesori. Constat ca de fapt am dat in alt subiect!!
Nadia-Mirela