daca cei de la cls. a Xa studiaza "curent altenativ" si "elemente de termodinamica "cu tot tacamul.... ce ramane pentru studiu in clasa a XIa?
conform vechii programe, aceste doua capitole erau prevazute pt. studiu la cls. a XI-a.
daca le scoatem, mai raman capitolele de "unde mecanice", "unde electromagnetice" si ceva elemente de "mecanica fluidelor". nu cred ca pot fi lungite pe parcursul unui intreg an, mai ales la 3 ore pe saptamana. si atunci?!!!
si apoi, unde ramane "electrostatica"?! cum sa ingramadesc notiunile necesare in cateva ore si apoi sa sar la curent electric, daca elevii nu au cunostinte elementare?!!
varianta mea (si sa ma ierte d-nii si d-nele inspectori scolari care doresc urmarea perfecta a programei) este sa predau in puncte esentiale capitolul de curent electric la cls a Xa si sa reiau electrostatica (obositor pentru elev din pacate dar absolut necesar) in cls aXIa, unde voi dezvolta apoi "curentul altenativ".
alte sugestii?