Modificari Centralizator discipline tehnice pentru titulariz

Modificari Centralizator discipline tehnice pentru titulariz

Mesajde galaoan » 24 Oct 2009, 22:13

Sunt absolvent de mecanica agricola promotia 1983, titular intr-un liceu tehnologic , pe profil mecanic.Pe parcursul facultatii am studiat si dinamica autovehiculelor, directie, transmisie, caroserie, sistem de rulare, tot ce tine de autovehicule rutiere. Profesorii de la facultate mi-au dat scris acum cativa ani despre faptul ca in lipsa absolventului de Autovehicule rutiere, cel care poate preda la profil transporturi, disciplinele de specialitate, este absolventul de mecanica agricola. Domnii care realizeaza C E N T R A L I Z A T O RUL PRIVIND DISCIPLINELE DE ÎNVĂŢĂMÂNT, DOMENIILE ŞI SPECIALIZĂRILE VALABILE PENTRU ÎNCADRAREA PERSONALULUI DIDACTIC DIN ÎNVĂŢĂMÂNTUL PREUNIVERSITAR ,DISCIPLINE TEHNOLOGICE-prevad Postul/catedra (disciplina principală de încadrare) -Mecanica -3. Mecanică/Mecanică agricolă(Anexa 1 / Anexa 1.3)- numai pentru profilul/ domeniul mecanica, nu si pentru Transporturi /Transporturi rutiere(Anexa 17 / Anexa 17.1), ceea ce consider eu ca nu este corect. In momentul in care s-ar accepta ca absolventul de mecanica agricola sa predea si la transporturi, sansele de a trece de pe o catedra pe alta ar fi mult mai mari pentru cei care au terminat mecanica agricola, avand in vedere restructurarile de posturi. Acest lucru s-a realizat pentru absolventii de Utilaj textil care pot preda si in domeniul Textile- pielarie, cei care au terminat utilaj textil fiind mecanici, dar au parcurs si materia specifica domeniului Textile- pielarie. Pentru aceasta trebuie facute demersuri la Minister si trebuie sa fim cat mai multi, pentru ca inertia unor domni de acolo este foarte mare. De aceea va rog sa ma contactat pe e-mail :vgalaoan@yahoo.com
Demersurile trebuie facute rapid, ca acest Centralizator trebuie sa apara in decembrie.
galaoan
 
Mesaje: 18
Membru din: 20 Mar 2006, 22:02