danis2176 scrie:sa revenim totusi la oile noastre: metode noi de predare-invatare. de anul acesta am hotarat sa pun piciorul in prag si sa nu ma mai las influentat de nimeni din afara orelor de istorie. sunt profesor titular, cu definitivatul luat si nimeni nu-mi poate face aproape nimic, atat timp cat nu comit greseli majore si imi pastrez conduita morala adecvata domeniului in care lucrez.
metoda mea favorita, dar si a elevilor este impartirea pe ateliere de lucru - 4-5 elevi in fiecare atelier - si folosirea flip chart-ului. fiecare atelier primeste cate o foaie mare de hartie pe care isi construieste partea de lectie ce i-a fost desemnata, dupa care ies la "tabla" si isi expun propria lor versiune. urmeaza intrebari puse de celelalte ateliere si de catre profesor. se puncteaza absolut orice amanunt: aspect, conceptie, originalitate, corectitudinea informatiei, coerenta prezentarii, raspunsul la intrebari. mai e nevoie sa spun ca elevii sunt de-a dreptul incantati si ca notele sunt cu 2-3 puncte peste cele de dinaintea aplicarii acestei metode?
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 90 vizitatori