lucrare grad I

lucrare grad I

Mesajde dumitrudorina2002 » 18 Ian 2008, 17:23

Rog colegii care pot sa ma ajute cu materiale pt lucrarea de gr I cu tema:MODALITATI DE ABORDARE A OBSTACOLELOR INTALNITE IN ACTIVITATEA DE INSTRUIRE SI INVATARE LA CLASELE I-IV


MULTUMESC! :?
dumitrudorina2002
 
Mesaje: 13
Membru din: 18 Ian 2008, 16:58

Mesajde ingridalina » 23 Ian 2008, 20:02

Ai avut de ales aceasta tema sau ti-a fost data?Mie mi se pare cam ciudata.Cand spui "ostacol" te poti gandi la foarte multe aspecte. Ai si un plan pt.aceasta lucrare?
ingridalina
 
Mesaje: 65
Membru din: 27 Mai 2007, 13:45

Lcrare de gradul I

Mesajde romel » 24 Ian 2008, 00:25

Titlul este "halucinant" de pretenţios ! Cred că nici un mare specialist nu ar putea realiza o osemenea lucrare.
A aborda un obstacol ivit în activitatea de învăţare în învăţământ poate să atragă după sine una sau mai multe modalităţi. Cuantificând atâtea obstacole, cu atâtea mici personalităţi în devenire, în atâtea activităţi de învăţare, la atâtea discipline, cu modalităţile de abordare şi într-un timp mai îndelungat, un dascăl ar depăşi proiectul lui B.P.Hasdeu privind "Etymologicum Magnum Romaniae" (1886-1898), şi el, de altfel, neterminat, aşa cum ar rămâne şi lucrarea dumneavoastră !
Bine spunea INGRIDALINA că i se pare cam ciudată ! Eu aş întări: este enorm mai mult decât atât (ca să mă exprim, nici eu nu ştiu cum să mai spun, aşa !). Foarte bine a punctat ...ALINA: "Ai un plan pentru lucrare ?". Profesorul coordonator este bine plătit pentru aceasta ! El trebuie să te ajute...
Materiale sunt foarte multe (din psihologie, pedagogie, reviste de specialitate, multe metodici crescute precum ciupercile după ploaie etc.) şi ele trebuie susţinute de propria dumneavoastră experienţă !... Din acest corolar trebuie să apară o lucrare de "n" pagini. Depinde cât de abilă sunteţi. Alegeţi calea, pe care o compar cu definirea LEGII: "Este o barieră (obstacol, din titlu) pe care dulăii o sar, căţeii trec pe sub ea, iar boii se opresc şi aşteaptă să fie ridicată !".
Pentru a nu cădea în deznădejde, consultaţi profesorul coordonator, care să vă ajute în stabilirea planului, după care daţi cheag la cuvinte, idei şi experienţă. Nu se poate să nu apară ceva bun. Dacă aş fi în locul dumneavoastră, după 36 de ani de experienţă şi răsfoitul cărţilor cu folos, într-o lună aş pune-o, gata, pe masă. Dar tot mi-ar fi jenă de mine că, de fapt nu e o temă de cercetare, ci o poveste mai mult sau mai puţin romanţată după un anumit plan. O temă de cercetare e pretenţioasă şi presupune mult mai mult, numai că acei îndrituiţi să o facă încă de pe băncile liceului, de calitate, sunt tot mai puţini faţă de altădată şi învaţă uneori de la noi, practicienii, care luptăm cu "vrăjmaşi" (salarii, posturi, propria neştiinţă, gradaţii şi salarii de merit, familii, ai noştri copii vitregiţi de multe din cauză de "nu-i", dezbinările dintre noi care înfloresc pe acest teren "artificial îngrăşat" etc.), în loc să revărsăm eforturile asupra mlădiţelor pe care părinţii le-au altoit, iar noi, cu trudă, să le facem să rodească !
...Învăţătorule, luminătorule !...
Eu aş putea să vă încropesc un plan şi să vi-l trimit, dar nu ştiu ce "miros" doreşte coordonatorul. Mi-e să nu strănute cu emfază ! (Atâta pagubă!).
Contactaţi-mă ! barjoveanu.romel@yahoo.com
Până în martie sunt la perfecţionare şi sâmbăta şi duminica şi în vacanţa mică şi mai am şi .6 de ani şi clasa I şi mai scriu la nişte cărţi şi tot aşa...şi...(Iertaţi-mi gluma! Ea şi familia mă ţin încă verde, şi Vine, vine (iar) primăvara !).
Sper să vă pot ajuta !
Avatar utilizator
romel
 
Mesaje: 284
Membru din: 30 Dec 2007, 22:18


Înapoi la Invatamant primar

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 6 vizitatori