de adam » 02 Mar 2010, 23:11
ARGUMENT pagina
INTRODUCERE
CAPITOLUL I- Reforma curriculară în învăţământul primar
I.1 Componentele reformei
1.1. Reforma curriculară
în învăţământul primar cu aplicare pe disciplina matematică
I.2.Metode de predare –învăţare a operaţiilor în mulţimea numerelor naturale
I.2.1 Formarea noţiunii de operaţie
I.2.2 Predarea – învăţarea adunării şi scăderii numerelor până la 10
I.2.3 Predarea – învăţarea adunării şi scăderii numerelor naturale cuprinse între 0 şi 20
I.2.4 Predarea – învăţarea adunării şi scăderii numerelor naturale până la 100, cu şi fără trecere peste ordin
I.2.5 Predarea – învăţarea adunării şi scăderii numerelor naturale mai mari decât 100,cu şi fără trecere peste ordin
I.2.6 Predarea – învăţarea adunării şi scăderii numerelor naturale mai mari decât 1000,
I.2.7 Predarea - învăţarea operaţiilor de înmulţire şi împărţire a numerelor naturale,
I.2.8 Formarea deprinderilor de calcul mintal, oral şi în scris
I.3.Bazele psihopedagogice şi metodologice ale rezolvării problemelor
I.3.1 Noţiunea de problemă şi de rezolvare a problemelor
I.3.2 Etapele rezolvării problemelor
I.3.3 Metodologia activităţii de rezolvare a problemelor
I.3.4 Rezolvarea problemelor tip
CAPITOLUL II – Profilul psihologic al şcolarului mic
II. 1. Profilul psihologic al şcolarului mic
CAPITOLUL III –Cercetare tip acţiune
III. 1. Ipoteza cercetării
III. 2. Obiectivele cercetării
III. 3. Eşantionul
III. 4. Metodele de investigaţie
III. 5. Interpretarea rezultatelor pe eşantionul studiat
III. 5. Concluziile experimentului
CONCLUZII
ANEXE
BIBLIOGRAFIE