la ora de informatica

Un forum dedicat discutiilor intre elevi si profesori. Ai ceva de spus? Te asteptam aici.

la ora de informatica

Mesajde broken » 03 Oct 2007, 17:32

sunt eleva in cls a IX-a si am o problema de rezolvat pana maine.
sa incep prin a va spune ce s-a intamplat. la ora de informatica, profesorul a intarziat 20 de min si, pt ca ceilalti colegi umblau la setarile calculatoarelor sau faceau zarva in clasa, am deschis pt o clipa solitaire-u` si l-am inchis, dar in acel moment a intrat profesorul in clasa si a vazut ca am inchis fereastra. m-a intrebat ce am inchis si i-am spus adevarul. mi-a atras atentia ca ne-a spus sa nu intram in foldere, si drept pedeapsa mi-a dat sa scriu la calculator 4 pagini A4 o chestie cu titlul "de ce este bine sa ascultam ce zice profesorul" (de ce trebuie sa fim cuminti, ascultatori) :o
mie mi-a dat 4 pagini, iar celor care stateau pe hol le-a dat cate 3.

ma intreb: oare nu era normal sa-mi dea o sansa? nu am intrat intr-un program complicat sau important si am stat linistita la banca mea.ar fi fost mai bine sa strig si sa fac galagie in clasa? sa umblu de colo-colo? :?
la fel de bine puteam sa zic ca nu am deschis nimic (sa mint)


chiar nu stiu despre ce as putea sa scriu in 4 pagini. va rog frumos sa-mi dati cateva idei macar. nici nu stiu cum sa incep.

VA ROG sa ma ajutati, cat mai repede posibil
va multumesc!
broken
 
Mesaje: 4
Membru din: 03 Oct 2007, 17:14

Re: si eu am nevoie de ajutor...

Mesajde sorinborodi » 03 Oct 2007, 19:46

[quote]
Gindeste-te ca un profesor este o persoana pe care o finanteaza parintii tai din impozitele si taxele pe care le platesc. Asa ca daca e cineva care poate ridica vocea, atunci tu ar trebui sa fii aceea (si parintii tai), nicidedum un Neica Nimeni care s-a trezit intr-o buna zi cu un catalog in mina.