Mi s-a intamplat acelasi lucru.
Sunt eleva in clasa a VIII-a. Dupa ce am dat lucrarea la teza cu subiect unic la limba si literatura romana eram destul de incantata de ceea ce facusem. Recunosc, textul propus mi-a ridicat si mie ceva dificultati, dar consider ca m-am descurcat onorabil.
Cand am primit rezultatele, toata increderea mea s-a spulberat intr-o secunda: luasem 8.35 [nota mica pentru mine, cum sunt convisa ca este si pentru tine, armina]. In aceeasi zi am vazut lucrarea. Aproape toata compunerea mea [ subiectul al 3-lea ] fusese subliniata. De ce? pentru ca nu am inceput astfel: " Am intrat in muzeu. Iata TABLOUL:... "Nu. Am preferat sa fac descrierea si in inchiere am adaugat faptul ca era vorba despre un tablou.
Doamna profesoara de la clasa considera ca lucrarea nu a fost CITITA pana la capat, lucru care mi se pare absurd. Ce daca era a nu-stiu-cata lucrare?! datoria domnilor profesori corectori este aceea de a citi cu atentie TOATE lucrarile.
De asemenea am facut contestatie, insa am neplacuta senzatie ca nici de aceasta data nu se va manifesta atentie si corectitudine in respectarea unui barem fix.
Un alt lucru deranjant este faptul ca elevi mai putin buni iau note exagerat de mari [ pentru ei ], egale cu cele ale copiilor foarte buni, sau chiar mai mari. Oare ce este de facut?
Din pacate, tot ce am scris noi aici nu va fi luat in considerare de nimeni. Din pacate, aceste marturisiri nu vor influenta cu nimic corectitudinea sau atentia cu care se vor corecta lucrarile. Sincer, nici nu stiu de ce am facut asta...