Greva profesorilor din anul 2010!!!!

Discutii legate de invatamant, dar care nu intra la celelalte categorii

Greva profesorilor din anul 2010!!!!

Mesajde yanna_dayana » 15 Mai 2010, 19:40

am si o neclaritate: si anul trecut a fost greva; era cat pe ce sa inghete anul......oare se va intampla la fel si in acest an? sunt eleva in clasa a 8-a si nu as vrea sa ma repet inca o data clasa a 8-a
unu la mana: nu este corect ca profesorilor sa le i se ia din nou din salarii ( si asa le au destul de mici): de exemplu -mama mea este profesoara si observ cat se zbate sa-i invete cate ceva pe elevi....dar pentru ce? ca sa se imbolnaveasca ea? si asa are un salariu de nimic pe langa cel pe care ar trebui sa-l aiba..... :!:
doi la mana: nu ar fi corect ca noi elevii sa mai repetam o data clasa....{1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12}
dumneavostra vi se pare ca este corect ascest lucru? eu cred ca am ajuns bataia lor de joc
a X-a C.E.V.M. "Singura anomalie este incapacitatea de a iubi."
Avatar utilizator
yanna_dayana
 
Mesaje: 916
Membru din: 04 Mar 2010, 21:35
Localitate: Galati

Re: Greva profesorilor din anul 2010!!!!

Mesajde oaboab » 21 Mai 2010, 00:28

Deşi sunt membr ude sindicat, am semnat împotriva grevei deoarece elevii chiar nu au nicio vină. Să nu spun că netrecerea notelor în catalog ca formă de protest mi se pare nu numai incorectă, ci şi la limita legalităţii. Să fie clar:
-una e greva când, nefiind în activitate, normal că nu treci note nici absenţe
-alta e când, fiind în activitate, nu îţi îndeplineşti atribuţiile
Într-adevăr, există o lacună legislativă care, teoretic, permite această formă de protest, dar dacă, să zicem, se pierd caietele unde profesorii îşi trec notele? Şi mai e ceva. Articolul 5 (responsabilităţile dirigintelui), alineatul 6 al anexei ordinului 5132 / 2009 unde se specifică faptul că acesta (dirigintele) încheie situaţia şcolară a fiecărui elev la sfârşit de semestru şi de an şcolar şi o consemnează în catalog şi în carnetele de elev.