Exista adr, electron. cu tipare pt. croit/confect. imbracam?

Exista adr, electron. cu tipare pt. croit/confect. imbracam?

Mesajde o_ileana » 12 Mai 2007, 20:28

Buna ziua.

As dori sa aflu vreo adresa electronica cu tipare pentru croit/confectionat imbracaminte.
Sunt profesor-educator la o scoala speciala ( cu copii deficienti mintali ) si as dori sa confectionam (doar manual) imbracaminte pentru papusi de marime medie ( in timpul orelor de terapie psihomotrica si abilitare manuala si a celor de psihoterapie si terapie ocupationala).
Am cateva carti pentru croitorie ( si am marit cateva tipare), dar poate as gasi pe net ceva si mai potrivit pentru a le starni interesul si dorinta de a finaliza un produs nu prea complicat, prezentandu-le, in acelasi timp, si utilitatea tiparelor.
Multumesc anticipat.
o_ileana
 
Mesaje: 128
Membru din: 31 Aug 2005, 11:58

Mesajde emil » 12 Mai 2007, 22:13

Mi-a placut ideea dvs. E suficient sa cautati pe net si veti gasi sugestii.
Iata:
http://www.allcrafts.net/dolls.htm
Eu zic sa mai cautati dvs. Am folosit ca si cheie de cautare cu google:
how to make dolls clothes
Incercati si dvs. Veti gasi, pentru ca stiti bine ce vreti

succes!
Emil Onea
Avatar utilizator
emil
Site Admin
 
Mesaje: 2737
Membru din: 22 Oct 2003, 23:10
Localitate: Focsani

Mesajde o_ileana » 12 Mai 2007, 22:39

Multumesc pentru promptitudine si sugestii.
Cu bine.
o_ileana
 
Mesaje: 128
Membru din: 31 Aug 2005, 11:58

tipare de croit

Mesajde stefaniadana » 09 Iul 2009, 22:14

Stimata colega,imi pare rau ca am vazut atit de tirziu mesajul,dar lucrind cam in acelasi domeniu va pot recomanda sa consultati colectia revistei Burda,uneori are si modele pentru papusi,daca mai aveti nevoie voi cauta numarul exact in care am vazut si vi-l voi comunica.Revista este in Limba Romana si este si frumos ilustrata.Contactati-ma!Dana
stefaniadana
 
Mesaje: 15
Membru din: 23 Apr 2009, 07:28


Înapoi la Discipline tehnice / tehnologii

Cine este conectat