Nu bagatelizam nimic!Problema este foarte serioasa si o respect! Atata timp cat se va ajunge ,,in frunte" doar politic totul va ramane neschimbat!Atata timp cat osul mai are ceva pe el (indemnizatii de conducere de pana la 55%,relatii foste sau noi,de asemenea)!
Sigur ca doar beneficiarii pot analiza valoarea muncii,dar este,deocamdata,in invatamant, teorie!
Care-i rolul ISJ-urilor actuale? De ce dau hotarari de consilii de administratie incalcand articole de legi organice?De ce trebuie cheltuiti niste bani pentru a se aplica unul sau altul dintre articolele de lege? Care sunt responsabilitatile lor vis-a-vis de ruinele de scoli?Cine mai raspunde de aceste AeL-uri care sunt functionale din an in an scolar,mai apoi alti bani,alta cheltuiala? (nu punem la socoteala preturile de achizitii si comisioanela-detin facturi de preturi). La diversele concursuri profesionale organizate,de exemplu titularizari,fel de fel de subiecte care mai de care mai savante,pentru un amarat de catun,de ce nu se dau subiecte de ,,bun simt"si sa se ,,pice" cu 7,8,sau 9,(a luat 7,dar nu are post) nu cu 2,3,4, lucru ce stirbeste prestanta invatamantului!)Vai,tu, a venit la scoala cea care a luat 4,99 la titularizare,oare de ce? )
Care este implicarea parintilor in sistem,in afara de a ,,sprijini" din cand in cand, material, anumite activitati?
Oare acum am discutat la obiect? (sau iar am deranjat pe cineva).
Despre evaluari in alte domenii,pe alta data!Este un subiect....
Apropos :ISJ-urile cui dau socoteala!?
Numai bine!