egalitate??????

Un forum dedicat discutiilor intre elevi si profesori. Ai ceva de spus? Te asteptam aici.

egalitate??????

Mesajde oaierozsibleaga » 24 Oct 2007, 19:25

oare va exista egalitate intre prof/a si elev/a????????..........si nu sunt o profesoara sunt doar o eleva...si sincer egalitatea exista...ptr k si profesorii sunt oameni si elevii la fel...pentru mn egalitatea intre profesor si elev exista.........e adevarat ca trebuie sa nu depasesti masura si sa le vb frumos....dar si eu stiu k pana la urma nu exista un prof p kre sa nu-l barfim p la spate :twisted: :twisted: :twisted: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
oaierozsibleaga
 
Mesaje: 3
Membru din: 23 Oct 2007, 09:54

Re: egalitate??????

Mesajde resunu » 24 Oct 2007, 22:33

oaierozsibleaga scrie:[...]........e adevarat ca trebuie sa nu depasesti masura si sa le vb frumos....dar si eu stiu k pana la urma nu exista un prof p kre sa nu-l barfim p la spate :twisted: :twisted: :twisted: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: