Diseminare proiect eTwinning ,, Power of water''

Aceasta sectiune poate fi folosita de catre colegii care simt lipsa activitatii pe forumul Ministerului Educatiei, inchis temporar. Va rugam sa va exprimati opinii, sa ne dati sugestii, sa puneti intrebari, pastrand, evident, un ton civilizat.

Moderator: costi_52

Reguli forum
Va rugam sa respectati neticheta, sa scrieti corect romaneste, sa aveti un ton civilizat. In cazul in care criticati, va rugam sa argumentati.

Diseminare proiect eTwinning ,, Power of water''

Mesajde ClaraNCostache » 30 Iun 2023, 19:11

În perioada Decembrie 2021-Martie 2022, elevii cls. a II-a A de la Școala Gimnazială Specială Târgoviște, coordonați de prof. de psihopedagogie specială Costache Clara Nicoleta au participat la proiectul eTwinning cu tema -,, Power of water’’, proiect care a implicat peste 300 de copii din 18 țări : România, Turcia, Italia, Spania, Franța, Ucraina, Bulgaria, Albania, Azerbaidjan, Grecia, Georgia, Iordania, Lituania, Macedonia de Nord, Polonia, Ungaria, Republica Moldova, Tunisia.
Activitățile proiectului au avut ca scop dezvoltarea unei atitudini responsabile și conștiente față de utilizarea apei, dezvoltarea respectului față de natură și a simțului civic.
Descrierea proiectului
Obiectivele educaționale ale proiectului au vizat apropierea copiilor de mediu, dezvoltarea unei atitudini responsabile față de utilizarea apei, insuflarea respectului față de natură, precum și dezvoltarea competențelor digitale prin utilizarea a diverse resurse online, aplicații și platforme.
Ariile curriculare implicate: Limbă și comunicare, Matematică și științe ale naturii, Arte, Tehnologii.
Tema proiectului - Power of water - a fost abordată interdisciplinar, pe parcursul mai multor unități de învățare, la disciplinele abilitare manuală, citire-scriere- comunicare, elemente de matematică, muzică, ritm și mișcare sau educație plastică. Activitățile s-au desfășurat atât în mediul școlar, cât și extrașcolar, competențele dobândite de elevi referindu-se la utilizarea proprietăților apei, la economisirea și reciclarea acesteia în natură.
Chiar dacă elevii au deficiențe mintale, implicarea în proiect i-a bucurat foarte mult. iar părinții acestora au răspuns prompt la toate solicitările mele.
Pentru realizarea obiectivelor propuse în cadrul proiectului am abordarea temele astfel încât să răspundă nevoilor elevilor mei. Apa și importanța ei am abordat-o cu mai multe ocazii, începând cu rolul ei în igiena personală, că ne ,,liniștește ‘’ dacă ne este sete, faptul că plantele o iubesc, că natura renaște după ploaie, că ne ajută să pictăm, să spalăm rufele și multe, multe alte lucruri pe care apa le face pentru noi.
Faptul că în proiect au fost și sarcini practice a avut rolul de a le consolida calitățile motrice de bază, de a dezvolta creativitatea și imaginația și nu în ultimul rând de a îmbunătății abilitățile de comunicare.
Caracterul inovator al proiectului a constat în: participarea online a școlarilor mici cu nevoi speciale(cu ajutorul facilitatorului) la întâlnirile cu colegii din cadrul proiectului; implicarea în realizarea unui puzzel uriaș la care și-au adus contribuția toți copiii din școlile partenere; participarea ca și coautori ai cărții electronice ,,Povestea unei picături de apă’’, produs comun cu toate școlile din proiect.
Produse finale: Sigla și posterul nostru, lucrări cu tematică( Creaturi acvatice), care, apoi, au făcut obiectul unei expoziții în sala de clasă.
ClaraNCostache
 
Mesaje: 1
Membru din: 20 Aug 2018, 18:19

Înapoi la Forum EDU

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 4 vizitatori