dilema legata de restrangere

Discutii despre modificarile legii invatamantului si a statutului personalului didactic. Opinii, idei, solutii.

dilema legata de restrangere

Mesajde marrymarry » 11 Noi 2012, 21:02

buna seara
sunt profesor titular , dar la scoala unde activez cel mai probabil va fi restrangere.am si eu o intrebare: ...in ce masura la restrangere conteaza starea de sanatate si rezultatele obtinute la examenele nationale????stie cineva vreo lege care ii protejeaza pe cei cu probleme serioase de sanatate(starea de sanatate nu mi-ar permite sa fac naveta). mentionez ca am cel mai mare procent de promovabilitate la bac dintre toti colegii de catedra....dar nu am prea multe activitati extrascolare , deoarece starea de sanatate nu mi-a permis... e normal ca in cazul restrangerii sa nu se tina cont deloc de activitatea efectiva la catedra?!
marrymarry
 
Mesaje: 1
Membru din: 04 Noi 2011, 08:42

Re: dilema legata de restrangere

Mesajde ryukka » 01 Ian 2013, 18:24

DIN PACATE MUNCA LA CATEDRA SE EVALUEAZA IN KILOGRAMELE DE HARTII ADUNATE SI NU IN REZULTATELE OBTINUTE CU ELEVII.SE DORESTE SA FIM ADUNATORI DE MACULATURA NU CADRE DIDACTICE COMPETENTE.
ryukka
 
Mesaje: 1
Membru din: 19 Iun 2012, 22:24

Re: dilema legata de restrangere

Mesajde sportiv » 03 Ian 2013, 01:11

Există o fişă de evaluare pe care o completează toate cadrele didactice de aceeaşi specialitate din scoală (locaalitate) si ,,pleacă" cel cu punctajul cel mai mic! Nu ştiu dacă în acea fişă se acordă vreun punctaj pentru starea de sănătate. :oops:
Avatar utilizator
sportiv
 
Mesaje: 3121
Membru din: 19 Ian 2008, 19:02
Localitate: Răcăciuni-Bacău

Re: dilema legata de restrangere

Mesajde felixmunteanu » 03 Feb 2013, 16:46

Starea de sănătate contează, dar nu e singura. Citez din metodologie:
NOTĂ
 Se recunoaşte vechimea la catedră pentru perioada activităţii desfăşurate ca personal didactic calificat.