Despre testele intiale 2011

Votati, dupa cum vi s-au parut testele. Puteti opta pentru doua situatii.

Au fost foarte utile si ma ajuta in strategia predarii in continuare la clasa
23
4%
Au fost foarte utile si ma ajuta in strategia predarii in continuare la clasa
23
4%
Nu au adus nimic nou, dimpotriva, au perturbat activitatea scolii din cauza modului de aplicare
170
28%
Nu au adus nimic nou, dimpotriva, au perturbat activitatea scolii din cauza modului de aplicare
170
28%
Modelele date de minister nu au fost conforme cu pregatirea elevilor
74
12%
Modelele date de minister nu au fost conforme cu pregatirea elevilor
74
12%
Nu am dat teste, nu pot sa imi exprim o opinie
4
1%
Au fost inutile si fara efect
79
13%
 
Voturi totale : 617

Re: Despre testele intiale 2011

Mesajde sportiv » 03 Noi 2011, 22:04

gina,
Ai vreo obligatie fata de cineva? :)
Tot ce s-a publica: planificari,teste de catre minister,sunt sub ,,demnitatea ” unui invatator (profesor) care se respecta,asa ca nu mai asteptam nimic din partea lor!
Seara buna!
Avatar utilizator
sportiv
 
Mesaje: 3135
Membru din: 19 Ian 2008, 19:02
Localitate: Răcăciuni-Bacău

Re: Despre testele intiale 2011

Mesajde constantin_obreja » 03 Noi 2011, 22:05

Testele initiale isi au rostul doar pentru copiii dintr-o clasa, dascalii si parintii lor. Ele au fost date de cand lumea si nu s-a facut atata galagie inutila dar, inalt preatitratul ministru a descoperit ca poate intra in istoria mediocritatii introducand teste initiale dupa model unic dar dupa parerea fiecarui cadru si, dupa o minutioasa analiza a rezultatelor, sa clasifice, ordoneze, catalogheze scoli, dascali, elevi. Mintea celui care nu stie unde se afla si de ce se afla acolo! Ori dam toti acelasi test si apar clasamente, ori ne cautam fiecare durerile in propria curte si o putem face bine si temeinic, fara fardari sau fandari. O aiureala totala!
Dar, vreau sa adaug ca aceste modele de teste au si ceva inedit la noi: grila de competente atasata. La noi este o noutate (poate inutila) dar se practica in alte tari. Am in fata un manual de matematica din Italia: Aritmetica, autori Mario Moriscotti si Maria Canabbio, editura Petrini, 2004, un manual excelent pentru clasa a V-a (pentru ei), in care exista sectiuni de invatare, sectiuni de aprofundare dar, si asta doream sa pun in evidenta, dupa fiecare secventa de invatare apare un test (Scheda di verifica) destul de simplu cu itemi de diverse forme (completare, alegerea raspunsului corect, alegeri multiple si cam atat) urmat de o grila de verificare a competentelor (Valutatione della scheda) unde apar competentele vizate (cam 4), itemii in care au fost vizate aceste competente si, alaturat, aprecierea dascalului (Giudizio) care trebuie sa vizeze fiecare exercitiu in parte. Imi pare rau ca n-am cum sa arat macar un model dar poate gasiti incercand sa cautati editura (eu n-am gasit modele, dar am gasit editura!). Toate astea sunt in manual si elevul stie din start ce-l asteapta, nu sunt competente inventate ad-hoc sau selectate din materia dintr-un an anterior; ele se refera la tema respectiva: mi-am atins obiectivul acum, aici? Testele sunt simple, usor de corectat si, evident, gata elaborate. Tot sa corectezi! La noi orice test se incerca a fi o punte de incercare pentru cei mai buni elevi din clasa iar restul .... sa plece in Italia! Cei buni vor pleca in Germania, SUA, Anglia ...
Se organizeaza cursuri de formare la care formatorii sunt total inafara disciplinei sau temei, ei stiu o poveste de la care nu-i poti abate, iti zambesc la orice interpelare si-si continua monologul pana la final. Noi asteptam rabdatori sa vedem ce se va intampla in final, asteptam un final iluminator si, tocmai atunci, lumina se stinge; plecam mai tristi decat am venit dar cineva va raporta ca au fost instruite cadrele didactice din zona .... si ca sunt experti in ... Ne mintim cu zambetul stramb pe buze, ne uitam la rubrica in care punem noi note si aruncam o privire in cele vecine, zambim amar si ne gandim cu ce-am gresit cand ne-am ales o meserie pe care o iubim si n-o putem practica din cauza celor care vor sa distruga un neam. Dar acesta este doar inceputul; fiti tari pentru ca vor veni si altele! Cum era indemnul acela cu 'boc cu poc' sau 'poc cu boc' sau 'poc cu rob' sau 'rob cu rob' (parca asa!)?
Numai bine, (oare cand?)
Avatar utilizator
constantin_obreja
 
Mesaje: 214
Membru din: 16 Mai 2006, 13:07

Re: Despre testele intiale 2011

Mesajde sportiv » 04 Noi 2011, 20:31

:D
Cred ca incep să vă înțeleg,dle Obreja ! Nu-l ,,iubesc pe ministrul nostru”, dar nu el este direct autorul ,,implementarii testelor” :oops: Când e nevoie sa ți se ,,sufle” la o conferință de presă,sigur apar anumite datorii! Doamna cu trei prenume (Badea) a folosit din plin situația, lansând imediat o foaia de parcurs „, fată de care dlministrul nu poate lua nicio atitudine! Paradoxul este ca ISJ-urile au ,,tratat” aceasta aberatie ca si cand ar fi fost o noutate ! (as mai fi pus un emoticon,dar nu avem voie decât 2 si,deja le-am folosit)
P.S. Am cunoscut (si cunosc înca )un,, Obreja” din Piatra Neamț -Marcel, sotia învațatoare !
Voiam sa întreb daca aveti vreo legatura,sau este doar o întâmplare vis-a-vis de nume ?
Seara buna!
Avatar utilizator
sportiv
 
Mesaje: 3135
Membru din: 19 Ian 2008, 19:02
Localitate: Răcăciuni-Bacău

Re: Despre testele intiale 2011

Mesajde constantin_obreja » 04 Noi 2011, 23:59

Sportivi fiind, sa recunoastem in spirit "sportiv" ca Hagi a gresit cand a inscris cu Columbia, ca Nadia era tinuta pe barna prin telecomanda de antrenor, ca Iliescu n-a avut nicio implicare in uciderea animalica a primului presedinte al Romaniei, ca ministrii nu fac decat sa puna parafa pe 'fituitele' date de secretare (de stat!); asta vreti sa-mi sugerati? Nu raspund la asemenea provocari; eu imi iubesc ministrul de resort cum isi iubeste cainele stapanul care il bate si-l ameninta toata ziua ca n-a latrat cand a trecut gaina vecinului peste gard pentru ca voia sa-si faca o supa proaspata. Romania a avut si oameni de valoare dar ei s-au pierdut in anonimat sau in uitare, tristi plecatori pe drumul propriilor ganduri, pierduti dintr-o lume a intereselor si bulversarilor conjucturale care sa genereze o noua refulare de energii spre gauri negre. As vrea sa vad un sistem in care valorile sa fie tratate ca atare, sa fie bine definite si reale. Dar ma intreb: oare nu cumva gresesc? La dromaderi, masculul care-si scoate epiglota cat mai tare este .. 'primul din parcare', deci e valoros printre ai lui. Poate asa ne vom regasi si noi valorile. Uitand ce a fost invatamantul romanesc, cate olimpiade au castigat romanii la concursuri, cate brevete si recunoasteri au primit romanii care au invatat in 'scoala veche' si adoptand sisteme recunoscut falimentare dar 'la moda', vom face cu totii o baltoaca mai mare in care ne vom scarpina unii pe altii, ne vom musca sau impusca, dar vom spune ca asa e normal. Mi se pare normal ca un elev care nu poate sa depaseasca clasa a doua sa termine cu ... clasa a doua si atat! Sa-l ducem mai departe? Pentru ce? Sa fie la numar? Finantarea pe elev, alta gaselnita a secretarelor ministrului, teste contrafacute, rapotari fictive, haideti sa ne facem ca suntem buni, ca ne iubim, ca traim fericiti, ca prosperam (ce bine ca s-a mai incalzit baltoaca!), ca suntem compatibili cu cersetorii din orice tara europeana si ca un profesor universitar castiga cam cat un somer din alte tari, ca un profesor ar trebui sa stea toata ziua sa-si scrie documentatia pe care nimeni nu o citeste ci doar o raporteaza ca primita si o depune pe un raft pana la urmatoarea transa, ca taiem panglici la scoli care nu au si nici nu vor avea elevi, ca incurajam exodul populatiei prin asigurarea unei pregatiri de specialitate platita din banii publici pentru ca rezultatele sa fie fructificate de altii carora sa le platim pentru ceea ce tot noi am facut etc., da, sunt de acord: nu e vina ministrului! E vina ta, 'sportiv'-ule si a mea si poate ... se vor mai gasi cativa.
Cand bine?
Avatar utilizator
constantin_obreja
 
Mesaje: 214
Membru din: 16 Mai 2006, 13:07

Re: Despre testele intiale 2011

Mesajde popina » 08 Noi 2011, 22:26

Cred ca "scumpii" din minister ar trebui sa scoata si un "profil" al viitorului (actualului) profesor: :mrgreen:

-fara familie!- doar cu o mama care sa gateasca, sa spele sa curete si eventual un tata care sa se ocupe de cumparaturi.Parintii sa faca bine sa fie sanatosi si sa aiba si pensii mari!
-fara prieteni!- numai asa poate sta de dimineata pana seara in scoala sa completeze, sa corecteze, sa compare, sa indosarieze, sa...
-fara hobby-uri!-in timpul liber..?... sa se ocupe de hartii, sa se gandeasca: ce/, cum?, de ce?, cine? care?..scheme, grafice, procente...
-daca totusi are un sot (un iubit) acesta sa aiba obligatoriu rabdare de elefant si nervi de platina si ..ceva mai multi bani ca dupa o vreme dragostea mai trece si prin stomac, iar salariul de profesor se duce pe hartiile pe care trebuie sa le completezi, pe naveta care nu prea se deconteaxa, pe asa zise cursuri de perfectionare unde nu inveti nimic, etc.
popina
 
Mesaje: 33
Membru din: 17 Aug 2009, 17:07

Re: Despre testele intiale 2011

Mesajde polistef » 06 Ian 2012, 23:44

Testele iniţiale date de minister m-au ajutat şi chiar m-au bucurat. Ele au fost o verificare şi pentru mine,de modul cum îmi fac treaba la catedră ...şi îmi arată asupra căror noţiuni trebuie să revin ,să insist . Dacă am obţinut procentele : 30% F.B., 40% B şi 10% Sşi 20%I ...atunci sunt mulţumită şi-mi zic : elevii mei ar fi obţinut aceste calificative în orice altă şcoală din ţară...lucru pe care nu l-am ascuns nici elevilor şi nici părinţilor. A fost ca o provocare ...de care nu trebuie să ne temem...
Recunosc că am fost sprijinită şi de conducera şcolii pentru a xeroxa testele...Recunosc că viaţa în învăţământ nu este uşoară...se cer foarte multe şi bani puţini ...iar norma didactică (20sau18 ore) nu reflectă realitatea ...Cei din alte sectoare ne invidiază că lucrăm 4 ore pe zi...dar nu ştiu ce se ascunde în aceste 4 ore de muncă... trebuie să vă spun că am o vârstă înaintată ,că am avut ocazia să lucrez şi în alt domeniu ...aveam timp să-mi fac piaţa în timpul programului,dezlegam rebusuri,citiam cărţi şi-mi rezolvam diverse probleme personale...acolo am învăţat să lucrez macrameuri ...să împletesc ...şi nimeni nu ne critica că muncim puţin...Dar atenţie eram solidari şi ne respectam .
Să revin la testele iniţiale! ... Ce buni erau cei 100 de euro!...Erau cândva...
Când elaborez teste mi-e teamă să nu greşesc.... să fie prea dificile sau să fie prea facile ...sau că n-au cuprins toate ariile de cunoştinţelor necesare pentru un anumit nivel. Ştim cu toţii că evalurea este partea cea mai dificilă în învăţământ.Elevii mei sunt din mediul rural.De multe ori auzim că un elev de la o şcoală din mediu rural este supraevaluat comparativ cu un elev din mediul urban.
Am lucrat şi în mediul urban...acolo funcţionează foarte bine curriculum ascuns,pe care cei dela oraş nu-l prea recunosc când se laudă cu rezultatele lor. :( Cer scuze cadrelor didactice dela oraş .... Am fost răutăcioasă,dar ne provoacă uneori.
E foarte greu de stabilit calitatea actului educaţional în invăţământ... Cu bine,polistef
polistef
 
Mesaje: 61
Membru din: 17 Ian 2010, 15:03

Re: Despre testele intiale 2011

Mesajde sportiv » 07 Ian 2012, 18:59

:P Scuze,ca am început așa! Rezultatele erau confidențiale (cică)!
Daca veți citi forumul educațional-forum tot al cadrelor didactice,sau chiar pe acesta , puteți să trageți concluzia că aceste teste ,,s-au aflat în treabă”,din cel puțin două motive:
1. unele au fost întocmite ÎN AFARA PROGRAMEI ȘCOLARE DE LA CLASA RESPECTIVĂ;
2.nu aduc nimic nou în învățământ deoarece de cel puțin 10 ani aceasta testare s-a folosit în toate școlile. (fara pierdere de timp-2 săptămâni de asa -zisă recapitulare și fără ,,foi de parcurs”,e-adevărat).
Cât despre activitatea unui cadru didactic,pentru cunoscători aceasta depășește 4o de ore/săptămână. (Curios ca nu stie asta si dl Băsescu ,cel ce are atătea surse de informare la dispoziție) :lol:
P.S. Explicați,vă rog , sintagma ,,curriculum ascuns”. Precizez că lucrez în mediul rural și nu-mi prea ,,dau seama”!
Seară plăcută!
Avatar utilizator
sportiv
 
Mesaje: 3135
Membru din: 19 Ian 2008, 19:02
Localitate: Răcăciuni-Bacău

Re: Despre testele intiale 2011

Mesajde ela67 » 08 Ian 2012, 00:57

Nu stiu daca eu pot vedea mai bine decat dvs curriculumul ascuns, d-le sportiv, si eu sunt tot dascal de tara. Influenta pe care o are acest tip de curriculum asupra odraslelor pe care le educam/ ne dorim sa le educam cred ca este cea dorita de societate, altfel nu vad sensul intrebarii. Cred ca cel mai important ar fi sa transmitem valori si in primul rand valoarea / valorile purtate de personalitatea celui chemat sa-i invete pe micuti sau mari, dar din pacate .... traim vremuri in care e foarte greu sa definim valoarea ca valoare.
Nu stiu daca secolul acesta va fi unul curricular sau nu, cred ca ar fi mai bine sa fie unul religios, un secol al dreptei credinte, sa ne invete valorile adevarate.
ela67
 
Mesaje: 3139
Membru din: 30 Oct 2008, 19:46

Re: Despre testele intiale 2011

Mesajde polistef » 08 Ian 2012, 10:24

Bună ziua! :D Dragă Sportiv,
Nu vreau să te trimit la studiu pentru că ştiu că nu asta vrei.De aceea voi explica la ce m-am referit , când am folosit ,,curriculum ascuns".
Sintagma ,,Curriculum ascuns" în conţinutul de mai sus fac trimitere la meditaţiile din afara şcolii,la climatul în care lucrează elevul şi mai ales la personalitatea celor care îl înconjoară în afara şcolii.
Ce poate vedea un copil dela ţară în jurul său ? Mai ales într-o zonă izolată...Cel mult un cămin cultural ,pe care nu vreau să-l descriu ,deschis la vreo acţiune dată de şcoală sau vreo petrecere numită botez,nuntă... şi să nu uit nelipsitele ,,restaurante"rurale cu muzica lor specifică şi comportamentul verbal al celor care le frecventează...
La oraş, un elev poate urmeze cursurile unui cerc de muzică,balet,arte vizule,biologie etc...poate vedea un spectacol de teatru,poate vedea o grădină botanică,o gradină zoologică, poate să facă un sport de performanţă :D ,să relaţioneze tot timpul cu oameni pregătiţi spiritual şi profesional şi care-i vor modifica pozitiv comportamentul şi cunoştiinţele.Desigur ,nu toţi elevii..dar este suficient 2-3 elevi dint-o clasă... Meditaţiile în afara spaţiului şcolar,oferite de părinţi sau de alte persoane sunt o formă ascunsă în rezultatele unui elev...şi pe care poate să şi le asume profesorul care predă la clasa respectivă. Oare ce pregătire au părinţii copiilor din mediul rural şi ce-i pot învăţa pe copii.?.. Iar dacă sunt părinţi cu pregătire şi valori morale , procentul este foarte mic .Eu mi-am dedicat mult timp pentru discuţiile cu părinţii, pentru a îmbunătăţii relaţia elev- părinte, dar merge foarte greu şi timpul trece...şi apoi nu participă toţi la aceste consilieri , mai ales cei dificitari...motivează...treabă la muncile specifice mediului rural ...şi din care îşi duc subzistenţa...Aici aş vrea să mulţumesc celor dela echipa Suntpărinte care vin cu teme şi propuneri concrete ,pe care le-am folosit la aceste consilieri. Nu intru în detali,deşi s-ar merita. Sper că m-am făcut înţeleasă.
cu bine ,polistef
polistef
 
Mesaje: 61
Membru din: 17 Ian 2010, 15:03

Re: Despre testele intiale 2011

Mesajde sportiv » 08 Ian 2012, 14:34

Văd ca sintagma folosită a dat roade! S-a dinamizat activitatea pe forum! :D
Îmi cer scuze pentru ,,răutatea ” de a cere explicații! (Așa putem comunica mai des si,sper eu, mai util).
Încerc și eu o părere:meditațiile în afara școlii s-au făcut si se vor face ,,in veci”;în mediul rural,erau ,,de bun simț”,elevii care aveau rezultate bune erau ajutați să ,,sară puțin peste umbra lor” -știu că nu este posibil aceasta saritură decât metaforic-;am folosit ERAU,acum folosesc SUNT-(tot pentru rural)-adică cei care cred ei că au ,,urcat ” pe scara socială prin accedere în anumite funcții sau fel de fel de afaceri,cred spuneam, că își vor schimba statutul ( îsi vor pune la dispozitie venele pentru sânge albastru :D -nimic mai fals!); de ce să le diminuăm speranțele?
Elite au fost dintotdeauna ,peste tot, vor continua să fie (cu sau fără ,,ascunzișuri”).
Pentru cei care au crezut (mai cred) că totul se face cu efort intelectual ( sustinut pe cât posibil și material) nimic nu este imposibil.
Pentru cei ,,împinși” în față e mai greu (nu totdeauna imposibil) deoarece ajung, la un moment dat, în fața unui obstacol pe care trebuie să-l depășească singuri si nu toți il pot trece!
O zi bună în continuare!
Avatar utilizator
sportiv
 
Mesaje: 3135
Membru din: 19 Ian 2008, 19:02
Localitate: Răcăciuni-Bacău

Re: Despre testele intiale 2011

Mesajde polistef » 08 Ian 2012, 15:29

sportiv scrie:Văd ca sintagma folosită a dat roade! S-a dinamizat activitatea pe forum! :D
Îmi cer scuze pentru ,,răutatea ” de a cere explicații! (Așa putem comunica mai des si,sper eu, mai util).
Încerc și eu o părere:meditațiile în afara școlii s-au făcut si se vor face ,,in veci”;în mediul rural,erau ,,de bun simț”,elevii care aveau rezultate bune erau ajutați să ,,sară puțin peste umbra lor” -știu că nu este posibil aceasta saritură decât metaforic-;am folosit ERAU,acum folosesc SUNT-(tot pentru rural)-adică cei care cred ei că au ,,urcat ” pe scara socială prin accedere în anumite funcții sau fel de fel de afaceri,cred spuneam, că își vor schimba statutul ( îsi vor pune la dispozitie venele pentru sânge albastru :D -nimic mai fals!); de ce să le diminuăm speranțele?
Elite au fost dintotdeauna ,peste tot, vor continua să fie (cu sau fără ,,ascunzișuri”).
Pentru cei care au crezut (mai cred) că totul se face cu efort intelectual ( sustinut pe cât posibil și material) nimic nu este imposibil.
Pentru cei ,,împinși” în față e mai greu (nu totdeauna imposibil) deoarece ajung, la un moment dat, în fața unui obstacol pe care trebuie să-l depășească singuri si nu toți il pot trece!
O zi bună în continuare!

No comment! By,polistef
polistef
 
Mesaje: 61
Membru din: 17 Ian 2010, 15:03

Re: Despre testele intiale 2011

Mesajde ela67 » 08 Ian 2012, 23:20

polistef scrie:Testele iniţiale date de minister m-au ajutat şi chiar m-au bucurat. Ele au fost o verificare şi pentru mine,de modul cum îmi fac treaba la catedră ...şi îmi arată asupra căror noţiuni trebuie să revin ,să insist . Dacă am obţinut procentele : 30% F.B., 40% B şi 10% Sşi 20%I ...atunci sunt mulţumită şi-mi zic : elevii mei ar fi obţinut aceste calificative în orice altă şcoală din ţară...lucru pe care nu l-am ascuns nici elevilor şi nici părinţilor. A fost ca o provocare ...de care nu trebuie să ne temem...
Recunosc că am fost sprijinită şi de conducera şcolii pentru a xeroxa testele...Recunosc că viaţa în învăţământ nu este uşoară...se cer foarte multe şi bani puţini ...iar norma didactică (20sau18 ore) nu reflectă realitatea ...Cei din alte sectoare ne invidiază că lucrăm 4 ore pe zi...dar nu ştiu ce se ascunde în aceste 4 ore de muncă... trebuie să vă spun că am o vârstă înaintată ,că am avut ocazia să lucrez şi în alt domeniu ...aveam timp să-mi fac piaţa în timpul programului,dezlegam rebusuri,citiam cărţi şi-mi rezolvam diverse probleme personale...acolo am învăţat să lucrez macrameuri ...să împletesc ...şi nimeni nu ne critica că muncim puţin...Dar atenţie eram solidari şi ne respectam .
Să revin la testele iniţiale! ... Ce buni erau cei 100 de euro!...Erau cândva...
Când elaborez teste mi-e teamă să nu greşesc.... să fie prea dificile sau să fie prea facile ...sau că n-au cuprins toate ariile de cunoştinţelor necesare pentru un anumit nivel. Ştim cu toţii că evalurea este partea cea mai dificilă în învăţământ.Elevii mei sunt din mediul rural.De multe ori auzim că un elev de la o şcoală din mediu rural este supraevaluat comparativ cu un elev din mediul urban.
Am lucrat şi în mediul urban...acolo funcţionează foarte bine curriculum ascuns,pe care cei dela oraş nu-l prea recunosc când se laudă cu rezultatele lor. :( Cer scuze cadrelor didactice dela oraş .... Am fost răutăcioasă,dar ne provoacă uneori.
E foarte greu de stabilit calitatea actului educaţional în invăţământ... Cu bine,polistef


N-am observat acest mesaj.
Ma bucur daca ti-au folosit aceste teste, si daca folosesc si altor colegi de-ai nostri. Nimeni nu e perfect ... cum nici aceste teste n-au iesit perfecte la iveala, dar e un inceput, si unul bun, sper.
Raman la parerea mea despre curriculumul ascuns. De fapt noi avem o datorie morala fata de elevii nostri, e un fel de juramant al lui Hypocrate, iar cei care nu considera asa nu prea au ce cauta aici. Meditatiile isi au rostul lor, atata vreme cat evaluarea este cea "care este". Odata schimbata aceasta evaluare, si continuturile pot fi alese altfel, si poate fi o alta viziune. Cat despre calitatea actului educational .... ma cam indoiesc ca se va indrepta ceva .... Noi romanii, in general, ne mobilizam greu, dar mai ales cand e vorba de plata putina.... Putini sunt cei care o fac din constiinta. E suficient sa dati o raita pe strazile din orase, prin baruri in timpul aferent orelor de scoala... la sate nu se intampla astea, n-au unde sa mearga ... dar nu-i padure fara uscaturi ... Si cand te gandesti cate se puteau face pana acum, si nu s-au facut.....
Oare voi ajunge sa vad si eu calitate.?..
Calitatea actului educational este strans legata de personalitatea dascalului, nu stiu daca e potrivit sa spun, dar as imprumuta din matematica expresia " direct proportional" . Un dascal ideal face invatamantul ideal, nu? :wink:
ela67
 
Mesaje: 3139
Membru din: 30 Oct 2008, 19:46

Re: Despre testele intiale 2011

Mesajde alpin15 » 23 Apr 2012, 18:19

Testele au fost inutile si sper sa nu se repete figura si alta data ... !
alpin15
 
Mesaje: 1
Membru din: 12 Sep 2010, 16:19

Re: Despre testele intiale 2011

Mesajde miha_ind » 13 Iun 2012, 22:50

Ma mahneste sa vad ca nimeni din cei care au postat aici nu au inteles necesitatea testelor initiale. Daca s-ar fi aplicat corespunzator (acelasi test aplicat la nivel national, functie de clasa si disciplina, urmat de un alt test national, la final de clasa) ar fi aratat "plus valoarea" pe csare tu ai adus-o in acest an scolar, "performanta" ta ca profesor. Daca testul initial a relevat faptul ca tu ai elevi de 2-4, o adevarata performanta ar fi pt tine, ca profesor, sa ai dupa un an scolar, elevi care au obtinut note de 5. Numai ca, dupa parerea mea, e nevoie de mai mult pt ca initiativa sa functioneze! Si anume de o salarizare diferentiata, functie de criterii clare, transparente, neechivoce, de evaluare a activitatii cadrului didactic, cu referire clara la performanta profesionala (plusvaloarea de care vorbeam anterior). In rest... Dumnezeu cu mila!
miha_ind
 
Mesaje: 8
Membru din: 07 Sep 2005, 15:18

Re: Despre testele intiale 2011

Mesajde sportiv » 14 Iun 2012, 21:00

Ma mahneste sa vad ca nimeni din cei care au postat aici nu au inteles necesitatea testelor initiale. Daca s-ar fi aplicat corespunzator (acelasi test aplicat la nivel national, functie de clasa si disciplina, urmat de un alt test national, la final de clasa) ar fi aratat "plus valoarea" pe csare tu ai adus-o in acest an scolar, "performanta" ta ca profesor.

Interesant! Chiar lucrati la catedră? :lol: :mrgreen:
Avatar utilizator
sportiv
 
Mesaje: 3135
Membru din: 19 Ian 2008, 19:02
Localitate: Răcăciuni-Bacău

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Teste Nationale si Teze cu subiect unic

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 0 vizitatori

cron