despre concediul prenatal

Probleme legate de salarii, concedii, navete si orice alteceva legat de viata ca angajat bugetar

despre concediul prenatal

Mesajde rosioara » 05 Mai 2006, 12:09

Buna ziua!

Bine v-am gasit. Eu sunt pentru prima data in direct cu voi toti si sper sa gasesc cateva lamuriri.
Sa va prezint situatia mea: Sunt profesor suplinitor in primul an de activitate si am ramas insarcinata (ceea ce m-a bucurat foarte mult si acum am 21 de saptamani), dar imi este teama sa nu intampin probleme la concediul prenatal si la cel pentru cresterea copilului. Din 15.02 pana in 28.02 am luat concediu medical, iar acum din nou, din 05.05 pana in 18.05.
Intrebarea mea este de ce a zis secretara ca as putea avea probleme cu concediul de odihna? La ce se referea oare?
Din cate am inteles, suplinitorii am fost trecuti automat in concediu de odihna pe parcursul vacantelor de iarna si de Pasti. Deci?? Imi pot pune "bete in roate"? Din calculele mele, cam de la 10-15 iunie as putea solicita concediul prenatal, nu? Doctorul meu a preconizat data nasterii copilasului intre 09-12 septembrie.
Si o ultima intrebare: care este limita de concediu medical in conditiile primului an de activitate?

Va multumesc anticipat si astept cat mai degraba un raspuns avizat!!
rosioara
 
Mesaje: 1
Membru din: 05 Mai 2006, 11:52

concediu

Mesajde mihais » 21 Iul 2006, 16:21