adrianabonte scrie:.. Astept si eu sugestii...
cred ca este cam greu. citind acest topic, mi-am amintit ca eram in clasa a II-a cand am inceput franceza, la scoala (acasa o incepusem din clasa I, cu o batranica simpatica, si care, nu s-a jucat nici o secunda cu mine ci imi scria dansa pe vocabular cuvintele si eu le citeam - parintii mei ma invatasera sa citesc literele mari), deci la scoala, intr-a doua, aveam 4 ore de franceza pe saptamana, cate doua odata, si nu doar doua in total. iar ora era foarte serioasa, pe atunci nimic nu se preda prin joc, iar clasa era impartita in doua grupe pentru a se lucra mai usor si mai mult cu fiecare elev in parte. a fiecare grupa avea alta profesoara si lucram in sali de clasa diferite.
nu stiu cat de eficiente sunt metodele de azi, desi sunt adepta lor - dar nu predau la copii mici - insa poate ca faptul ca era atata seriozitate la ora ne-a imprimat de mici aceasta trasatura, ca o limba straina este un lucru serios, si ca atare am invatat-o cat am putut noi de bine.
cat despre regulile de pronuntie, din primele ore ne-au fost predate si a trebuit sa le invatam pe de rost.
iar la engleza, intr-a cincea, a trebuit sa invatam pe de rost si scrierea fonetica.