Este foarte bine ca se vorbeste despre copiii cu CES. Se pare ca in foarte multe clase sunt prezenti chiar daca invatatorii ni isi dau seama exact despre ce este vorba. Absenta psihologului scolar si a logopedului isi face simtita prezenata. Munca invatatorului, fara acestia este titanica, de aceea, noi invatatorii trebuie sa facem un front comun si sa prezentam inspectoratelor scolare situatiile cu toti acesti elevi si sa ceream, pe langa banii suplimentari pentru aceasta munca, prof. de sprijin chiar si pentru un singur subiect. Viitorul oricum este al echipelor de specialisti! Numai directorii scolilor sa inteleaga!?
Cand aveti un subiect cu CES e bine sa cunoastem toate informatiile despre el-istoricul perioadei natale, perinatale,postnatale,0-1an, mica copilarie, aspecte ereditare. Aici veti gasi cauzele comportamentelor actuale. Pentru a integra cat mai bine acesti subiecti este bine sa le acordati o importanta egala si sa le valorizati aspectele pozitive. In orice caz e navoie de multa rabdare si lectura de specialitate!
Vreau sa te felicit pentru materialele propuse! nu fi dezamagita! esti pe
drumul cel bun! Trebuie sa existe un inceput in toate! Eu m-am bucurat foarte mult cand am vazut materialele(tarziu cei drept!) poate si pentru faptul ca am gasit numele doamnei prof. ECATERINA VRASMAS care mi-a fost profesoara si pe care o admir din suflet
Nu ezitati sa propuneti orice tema in acest domeniu! eu cred ca suntem la inceput dar cu timpul vor aparea multe persoane interesate
Succes!