Copiatul la teze

Un forum dedicat discutiilor intre elevi si profesori. Ai ceva de spus? Te asteptam aici.

Copiatul la teze

Mesajde ionuttss » 22 Mai 2008, 19:07

Bună ziua !
În primul rând aş vrea să spun că sunt elev in clasa a VII-a la o şcoală cu renume din Târgu Mureş.Acum un an,şcoala noastră s-a unit cu o altă şcoală din cartier şi de atunci purtăm toţi acelaşi nume.
Deci fără alte poveşti plictisitoare despre istoria şcolii aş vrea să ajung direct la subiect.Am fost martor la teza la matematică la un moment care m-a lăsat cu gura deschisa.Un băiat din şcoala cu care ne-am unit s-a ridicat în picioare şi s-a dus sa se uite prin clasă la alte teze.S-a dus la el o doamnă profesoară care era supraveghetoare să il întrebe care-i baiul.El i-a spus că nu ştie cum să facă un exerciţiu iar dânsa s-a dus la tablă şi a rezolvat acel exerciţiu.
În primul rând,părerea mea e că ar fi trebuit să ii ia teza direct şi acel copil să primească 1.Apoi doamna profesoară şi celălalt domn supraveghetor ar fi trebuit daţi afară din şcoala pentru că asa ceva nu se face.
Ce părere aveţi despre acest lucru ?
P.S.:Acei supraveghetori au fost de la şcoala cu care ne-am unit.
ionuttss
 
Mesaje: 3
Membru din: 26 Apr 2008, 14:57

Copiat la teze

Mesajde sorinborodi » 24 Mai 2008, 08:22

Da,urata treaba.Din nefericire,astfel de situatii sunt departe de a fi singulare.
Elevii actualelor clase a 7-a au totusi sansa de a spera la un examen de admitere in licee anul scolar viitor.Chiar si asa,actul reparatoriu va fi partial.
Tragic este pentru actualii elevi de a 8-a.Pentru ei,nu stiu ce minune ar mai fi acum posibila.
https://sorinborodi.ro
Avatar utilizator
sorinborodi
 
Mesaje: 306
Membru din: 30 Oct 2006, 22:06
Localitate: Dej jud.Cluj

Mesajde think_positive » 24 Mai 2008, 11:12

Aud din ce in ce mai des de astfel de situatii. E aproape tragic.
_____________
http://www.dex-online.ro
think_positive
 
Mesaje: 2
Membru din: 24 Mai 2008, 10:16

Mesajde bianca11 » 03 Iun 2008, 22:29