comisie CEAC

Despre ce facem noi in scoala: proiecte, colaborari, activitati inedite

comisie CEAC

Mesajde nicki55 » 03 Noi 2012, 02:27

As dori sa fiu ajutat in elaborarea unui program de activitate al comisiei CEAC.Sunt invatator,58 ani,gradul I ,36 ani vechime.Pana in acest an de aceasta comisie s-au ocupat cei care erau in gratiile conducerii ,desi nu indeplineau criteriile pentru a fi numiti coordonatori ai acestei comisii.In acest an s-a revenit la normalitate in sensul ca de aceasta comisie raspund cadre didactice care, prin activitatea pe care au desfasurat-o de-a lungul timpului ,au demonstrat valoare ,seriozitate si eficienta.Si eu si colegii mei suntem in fata unei situatii fara iesire;nu avem nici o baza de la care sa plecam ,dosarul pe care l-am gasit in arhiva scolii numai despre CEAC nu vorbeste.De aceea rog colegii cu responsabilitati in aceste comisii sa-mi trimita un minim de materiale pentru a putea realiza un program de activitate al comisiei(cu regret va spunem ca nici nu stim de unde sa incepem si unde sa ne indreptam)Adresa de email:grorged@gmail.com Va multumesc anticipat pentru ajutor.
nicki55
 
Mesaje: 6
Membru din: 01 Feb 2011, 16:03

Re: comisie CEAC

Mesajde oana_di » 03 Noi 2012, 12:15

Studiati atent documentatia elaborata de ARACIP :(Legislatia, standardele de acreditare, de autorizare, de calitate aparute in octombrie 2011, manualul de calitate si alte documente aparute recent). Aveti nevoie de PDI (Planul de Dezvoltare Institutionala) realizat de catre director , pentru a vedea ce isi propune pentru anul in curs. Acele activitati propuse in PDI si altele stabilite de CEAC in urma analizei SWOT pe baza standardelor, vor fi prevazute in Planul de Imbunatatire al comisiei.Planul Operational va cuprinde toti pasii pe care ii parcurge comisia pana la realizarea activitatilor propuse: Plan de actiune,chestionare, proceduri, dovezi. Toata activitatea pe un an se incheie cu Raportul anual de evaluare interna a calitatii educatiei, care cuprinde patru parti: Partea I-Informatii generale privind institutia; Partea a II-a-Descrierea activitatilor de imbunatatire realizate (care cuprinde Raportul final cu privire la modul in care CEAC si-a realizat activitatea in acest an scolar,.... il realizati dumneavoastra la sfarsitul anului scolar- 31 august); Partea a III-a-Fisa de autoevaluare privind nivelul de relizare a indicatorilor de performanta, conform standardelor de acreditare si de evaluare periodica si standardelor de referinta; Partea a IV-a-Planul de Imbunatatire a calitatii educatiei oferite pentru anul scolar urmator. Cele patru parti ale RAEI le gasiti pe net. Succes!
oana_di
 
Mesaje: 48
Membru din: 09 Mai 2012, 18:30


Înapoi la Activitati scolare

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator