taisia08 scrie:Ma poate ajuta cineva in legatura cu ce ar trebui sa contina dosarul acestei comisii?Multumesc anticipat
monicabogdan scrie:comisia metodica se intruneste lunar dupa o planificare anuala realizata de toti membrii comisiei.Saptamanal se desfasoara o activitate metodica(consemnata in caietul educatoarei)cu toate educatoarele si care are o tematica semestriala- anuala.Mapa comisiei metodice cuprinde:
I. ORGANIZARE
Extras din R.O.F.U.I.P. 2005 (Art. 35, 36, 37, cu privire la catedrele / comisiile metodice);
Raportul de activitate al comisiei metodice pentru anul şcolar precedent;
Rapoartele de activitate semestriale pentru anul şcolar în curs;
Planul managerial al comisiei metodice;
Planificarea calendaristică a acţiunilor comisiei metodice (pentru realizarea obiectivelor propuse în planul managerial al comisiei metodice);
Programul de activităţi metodice (aprobat de directorul şcolii);
Copie – Programul activităţilor metodice de la nivelul cercului pedagogic;
Procesele verbale ale activităţilor Comisiei metodice;
Copie a procesului verbal prin care fiecare debutant, necalificat şi suplinitor calificat fără formare în ultimii 5 ani va avea un mentor numit în Consiliul de Administraţie;
Grafic de interasistenţe, fişe de observare a lecţiei.
II. ÎNCADRARE
Componenţa comisiei metodice a învăţătorilor;
Evidenţa educatoarelor:
Formarea continuă a cadrelor didactice (ultimii 5 ani)
CV – urile cadrelor didactice, în format european, actualizate (arhivate într-un singur dosar);
Graficul serviciului pe şcoală;
Responsabilităţile cadrelor didactice (la nivelul comisiei, la nivelul şcolii);
Fişa postului;
Fişa de autoevaluare.
III. CURRICULUM
Structura anului şcolar;
Planurile - cadru pentru clasele I – IV;
Schemele orare pe clase;
Orarele claselor;
Programe şcolare în vigoare – ciclul primar;
Fotocopii ale planificărilor calendaristice;
Lista manualelor utilizate pentru fiecare clasă;
Auxiliare utilizate (proces verbal cu acordul scris al părinţilor, pentru fiecare clasă în parte).
IV. EXTRACURRICULARE
Programul activităţilor extracurriculare – la nivel de comisie metodică;
Proiect pentru fiecare activitate desfăşurată;
Rezultate obţinute la concursurile prescolare;
Discipline opţionale;
Oferta de discipline opţionale pentru anul şcolar următor
(2009 - 2010);
Parteneriate, proiecte în derulare, în care este implicat învăţământul prescolar;
Lectorate cu părinţii la nivelul învăţământului prescolar.
V. EVALUARE
Planificarea testelor iniţiale, sumative, finale;
Probe de evaluare (iniţială, finală, sumativă) aplicate;
Rezultatele testelor – măsurare, interpretare;
Activităţi de recuperare şi dezvoltare.
VI. ANEXE
Referate şi proiecte (susţinute în cadrul activităţilor Comisiei metodice);
Diferite documente oficiale (OM, regulamente ...).
Înapoi la Invatamant prescolar
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori