Buna ziua. Fiind interesat de lucru in PPT am ajuns pe acest site cu ajutorul motorului Google in urma cu 2 saptamani. Am ramas uimit de cate se pot face in PPT. Am descarcat toate aceste prezentari si am incercat sa vad cum se fac unele chestii. Din pacate unele lectii au fost parolate si nu am avut ce vedea. As fi fost tentat sa particip si eu la acest concurs, dar din pacate nu sunt in invatamant si nu stiu ce pasi trebuie urmati intr-o lectie. Asa ca m-am multumit cu privitul din exterior. Pe deasupra am facut si un clasament. Bineinteles, la nivelul cunostintelor mele. Din pacate am fost pe langa cel dat de organizatori. Oricum, sunt multumit ca am nimerit un singur loc (locul unu). Se vede de la distanta ca este un material muncit. As vrea totusi sa fac unele precizari. Mi-am facut si cont doar pentru a putea comenta.Sper sa nu deranjez pe nimeni. Este doar parerea mea .
1.Consider ca nu toti au avut sanse egale , lectiile fiind adaugate in zile diferite. Cei din urma au fost cei dintai. Poate s-au inspirat din lectiile celorlalti (sau poate nu).
2.Compozitia juriului nu a acoperit toate disciplinele inscrise in concurs. Daca s-a urmarit doar partea de lucru in PPT, atunci e OK. Cu toate ca majoritatea lectiilor din primele locuri sunt de profil real.
3.Diferenta mare intre notele date de membrii juriului la aceleasi lectii. O lectie a fost notata cu 2 de un membru si cu 16 de altul. O diferenta umilitoare. La nota 2 practic nu ai facut nimic. Si este o lectie foarte muncita. Chiar daca a abuzat de .gif-uri animate. Cei mici trebuie atrasi. De exemplu, lectia
In lumea povestilor, abuzeaza in animatii, iar unele litere ale alfabetului sunt greu de citit(in comparatie cu
Recapitulare.Exercitii si probleme. Ordinea efectuarii operatiilor.
4.Unele lectii nu au deloc interactivitate, doar o prezentare care merge din slide in slide si s-au clasat mult mai sus fata de altele cu interactivitate.
5.In lectia
Oxigenul pur si simplu s-au copiat din manual cateva formule si cam atat. Daca analizezi lectia
Orchestra simfonica iti dai seama ca toate acele imagini si sunete sunt de pe internet, autorul doar asezandu-le pe slide(comparand cu lectia dnei. Kapus Elvira).Lectia
Fractii a primit cate 17 puncte, la egalitate cu
Orchestre simfonica. Daca urmariti cu atentie veti vedea ca din 28 slide-uri , 18 sunt cu âGresitâ si âCorectâ . Ce s-a notat aici? Lectia
Axa numerelor reale nu are nimic interactiv. Se pleaca de la algebra si se ajunge la geometrie. Dar nu sunt profesor asa caâŚse poate.Lectia
Excel mi se pare foarte aglomerata si colorata. In multe lectii trebuie sa alergi pur si simplu dupa butoane, ele nefiind puse in acelasi loc.Lectia
Ce te legeni... de pe locul 9 o consider mult mai slab calitativ si tehnic fata de
Substantivul, a dl. Toni.
Concluzia mea: Nu cred ca se pot pune in aceeasi âoalaâ lectiile care se folosesc la liceu cu cele de la ciclul primar. Am inteles ca notarea s-a facut strict la partea tehnica si nu la ceea ce a transmis lectia. Dar nu cred ca un liceean este incantat de gifuri animate si nici un elev abia intrat in scoala de scriptologie. Consider ca fiecare lectie este foarte buna. Juriul (dupa mine) nu a tratat corect toate lucrarile, ceea ce se vede in diferenta mare de note date la aceeasi lucrare.
Sper sa nu fi deranjat prea mult unele persoane. Le doresc tuturor mult succes in continuare si poate, daca se mai organizeaza vreun concurs sa pot participa si eu.
As recomanda celor de la didactic.ro sa foloseasca un scrip php ca cei ce vor sa descarce sa fie inregistrati.