Carte matematica bacalaureat

Carte matematica bacalaureat

Mesajde kinggeorge » 01 Iun 2010, 19:57

Buna ziua!Sunt elev in clasa a XI-a ,profil de MI si as vrea sa ma apuc de invatat pentru bacalaureatul de anul viitor inca din vara.Intrebarea mea pentru dumneavoastra ar fi daca stiti o carte buna de pregatire pentru bac-matematica M1- (un caz ideal ar fi sa contina si teorie).Sperand ca imi veti da sugestii, le astept cu nerabdare. O zi buna!
kinggeorge
 
Mesaje: 12
Membru din: 10 Mai 2008, 21:05

Re: Carte matematica bacalaureat

Mesajde id_dobreandrei » 11 Sep 2010, 08:44

Eu iti recomand sa lucrezi din variantele oficiale date in 2009. Sunt foarte bune si sunt gratuite !

Acesta este link - ul: [ sters link ]

Tot aici gasesti si variantele oficiale date la bac in anul 2010
id_dobreandrei
 
Mesaje: 8
Membru din: 07 Aug 2006, 16:35
Localitate: Ploiești

Re: Carte matematica bacalaureat

Mesajde prodidactica » 25 Sep 2010, 21:55

N-ar fi fost mai simplu sa indicati sursa chiar oficiala [sters link] ?

Intelegem ca doriti sa va mariti traficul pe site, dar acelea sunt materiale pregatite de Ministerul Educatiei la care situl mateinfo.ro nu aduce nimic nou.
prodidactica
 
Mesaje: 11
Membru din: 12 Ian 2007, 23:27

Re: Carte matematica bacalaureat

Mesajde emil » 26 Sep 2010, 09:29

Nu credeti ca ar trebui sa raspundeti exact la solicitare? Persoana, elevul care a generat acest topic solicita o carte dupa care sa se pregateasca si nu linkuri la subiectele oficiale, pe care, fiti siguri, le gaseste singur....
Va rog sa interveniti pe forum numai daca puteti ajuta!

Va multumesc
Emil Onea
Avatar utilizator
emil
Site Admin
 
Mesaje: 2737
Membru din: 22 Oct 2003, 23:10
Localitate: Focsani

Re: Carte matematica bacalaureat

Mesajde prodidactica » 26 Sep 2010, 21:01