Bataile in scoala

Un forum dedicat discutiilor intre elevi si profesori. Ai ceva de spus? Te asteptam aici.

Bataile in scoala

Mesajde dariuta » 29 Mar 2010, 20:41

De multe ori, intalnim astfel de lucruri. :( Copii devin din ce in ce mai agresivi. Ce masuri luati?
dariuta
 
Mesaje: 6
Membru din: 15 Dec 2009, 12:13

Re: Bataile in scoala

Mesajde dariuta » 29 Mar 2010, 20:48

La scoala la mine, dau in fiecare zi de astfel de cazuri, fie ca sunt elevii din clase primare sau 5-8 .
Eu ii duc la profesori, sau cateodata la director si ii scade nota la purtare.
dariuta
 
Mesaje: 6
Membru din: 15 Dec 2009, 12:13

Re: Bataile in scoala

Mesajde dariuta » 29 Mar 2010, 21:20

PUTEM INTERVENI IN ASTFEL DE CAZURI?
CUM? ASTEPT PARERILE VOASTRE!
dariuta
 
Mesaje: 6
Membru din: 15 Dec 2009, 12:13

Re: Bataile in scoala

Mesajde rofi3 » 31 Mar 2010, 17:23

Dirigintele trebuie sa discute cu copilul si respectiv cu parintii. Masura la indemana este scaderea notei la purtare . Daca comportamentul elevului este intr-adevar foarte agresiv si nu se gaseste o solutie poate fi exmatriculat.
rofi3
Site Admin
 
Mesaje: 1176
Membru din: 18 Dec 2008, 20:16

Re: Bataile in scoala

Mesajde ianchis » 01 Apr 2010, 21:06

Si daca este vorba de gradinita si nu avem nici note de scazut, nici voie sa exmatriculam, ce putem face daca nici cu parintele nu putem discuta, si nici macar cu directoarea, ca e "pila" ei acel copil........ No, atunci ce e de facut???
Avatar utilizator
ianchis
 
Mesaje: 1450
Membru din: 09 Noi 2009, 16:56

Re: Bataile in scoala

Mesajde sportiv » 01 Apr 2010, 23:10

Exmatricularea nu se,,poarta ''in invatamantul obligatoriu,cel mult pe la licee, dar si acolo au nevoie de ,,plan de scolarizare",mai ales acum,asa ca...Ce-o fi nota la purtare? :D pentru cei cu ,,probleme'!(care devin tot mai multi) :oops:
Avatar utilizator
sportiv
 
Mesaje: 3121
Membru din: 19 Ian 2008, 19:02
Localitate: Răcăciuni-Bacău

Re: Bataile in scoala

Mesajde dodo1 » 02 Apr 2010, 16:25