de nastase » 14 Iul 2008, 21:13
o multitudine de activitati se pot realiza.Dat fiind in sistem particular cred ca ar trebui sa venti cu noutati sau tot cu acele activitati specifice care sunt binevenite- de ed. fizica- ex ptr. dezv motricitati generale, ptr. dezv. motricitatii fine a degetelor-prinderea unei mingi , aruncarea ei , fie in sus, fie lateral fie cu o directie data unui copil, la cosul de baschet, sau intr-o galeata-zic eu.Daca vrea noutati.
Ex. de educatie plastica.Astazi vorbim despre curcubeu- ptr. stimularea vorbirii, gandirii.se vine si cu imagini , apoi se trece la desen, pictura numaidecat pentru captarea atentiei atat a copilului cat si a d-nei directoare.Sau despre fructe-mai simplu Despre măr şi despre păr -Ce ştim noi despre ele? Totul sa fie nu discurs ci conversatie, explicatie, demonstratie, imitatie chiar invatarea prin descoperire.Poate aveti si o tabla alba unde puteti trasa cate o linie curba pentru fiece culoare si cele combinate ROGVA.iAR COPII VOR TRASA SI EI PE CAIETELE LOR, BLOCURI,La fel cu marul si parul.Banuiesc ca vor avea in dotare toate cele necesare.Intrebati-o ce are mai intai in dotare ca sa stiti cu ce puteti lucra.
Si fisele pot fi utilizate sau obiectele , fructele chiar.Sa fiti atenta la copii care nu colaboreaza , vedeti cauza-poate are nevoie de mai multa atentie, sau are o problema in familie - cearta dintre parinti care e la ordinea zilei.Distrageţi-i atentia copilului implicandu-l in activitate sau luându-l langa d-voastra .POATE SE VA SIMTI MAI PROTEJAT ,mai in siguranta .De multe ori gradinita poate fi un refugiu pentru multi copii.
Alte activitati-dans, cantec , gimnastica.LE MAI TREDUCETI CATE UN CUVANT in engleza sau franceza.Salutati intr-o limba si straina.
Cam atat din partea mea.Sper sa vina alti colegi cu alte idei.