ajutor!

ajutor!

Mesajde nicoleta37 » 13 Iul 2006, 15:46

Buna ziua! Sunt invatatoare ,lucrez ca educatoare dar nu am calificarea necesara. Va rog mult daca stiti unde as putea face modulul pentru invatamant prescolar? Sunt absolventa a LIC. PEDAGOGIC dar nu am dubla calificare desi in timpul liceului am facut practica atat la cls.I-IV cat si la gradinita. Va multumesc!
nicoleta37
 
Mesaje: 10
Membru din: 12 Iul 2006, 20:14

Mesajde pupitzik » 14 Iul 2006, 23:35

Buna Nicoleta!Sunt Mihaela si eu am terminat de curand facultatea de psihologie si stiintele educatiei, specializarea institutori prescolar!Deci daca vrei sa ai calificare in invatamant prescolar, trebuie sa dai la aceasta facultate...Eu asa cred! Daca mai exista si alta posibilitate nu stiu!Poate ca mai exista si atunci te poate ajuta altcineva... Succes
pupitzik
 
Mesaje: 12
Membru din: 25 Iun 2006, 19:34

Mesajde cris_flor_m » 15 Iul 2006, 08:17

Sau ai putea urma un colegiu de institutori din cadrul vreunei facultati se socio-psiho-pedagogie.Acum, cu liceul pedagogic, nu prea mai faci mare lucru.Ai dat def-ul?
cris_flor_m
 
Mesaje: 401
Membru din: 20 Ian 2006, 09:32

Mesajde pupitzik » 23 Iul 2006, 20:35

Alt colegiu de institutori nu mai exista! facultatea pe care eu am teminat-o a fost colegiu inainte, ea transformandu-se pe parcurs din colegiu de institutori in facultate! si cred ca acest fapt s-a petrecut in toata tara! Nu stiu din ce oras esti tu Nicoleta dar cam asa stau lucrurile in toata tara ! Iar daca nu s-au schimbat in facultate, atunci s-au desfiintat.. :(
pupitzik
 
Mesaje: 12
Membru din: 25 Iun 2006, 19:34

Mesajde aya » 24 Iul 2006, 10:16

Intr-adevar colegiile s-au desfiintat transformandu-se in facultati.Dar din cate stiu eu sunt structurate pe 3 ani plus inca doi de master dupa.Tie s-ar putea sa iti fie suficienti cei trei ani de facultate fara master.Cred ca si cei de la facultati sunt debusolati de noul sistem.