AEL

Deoarece in dezbaterea deschisa in intalnirea Resurse IT&C in educatie de la Focsani(<a href="http://www.vrancea.ro/unirea2005" target="_blank">www.vrancea.ro/unirea2005</a>), nu s-a reusit atingerea tuturor punctele propuse, va invitam sa va spuneti parerea pe urmatoarele
topicuri...

AEL

Mesajde anne_marie » 29 Ian 2006, 15:27

Ar putea cineva sa imi spuna daca exista lectii de limba engleza in baza de date? peste tot , unde intreb , mi se spune ca nu..............
anne_marie
 
Mesaje: 421
Membru din: 26 Noi 2005, 23:20
Localitate: Germania

Re: AEL

Mesajde emil » 29 Ian 2006, 20:03

anne_marie scrie:Ar putea cineva sa imi spuna daca exista lectii de limba engleza in baza de date? peste tot , unde intreb , mi se spune ca nu..............

NU sunt! Dar sunt promise. Exista un "mic" business de 3,5 mil USD a MEdC, in care se spune ca vor fi furnizate lectii ...
Va recomand sa cautati pe piata si veti gasi nenumarate solutii software pentru limbi straine, la preturi f convenabile, mai mult, nu veti fi obligata sa utilizati marele esec numit ael.
Emil Onea
Avatar utilizator
emil
Site Admin
 
Mesaje: 2742
Membru din: 22 Oct 2003, 23:10
Localitate: Focsani

Mesajde anne_marie » 29 Ian 2006, 22:05

alternativele le cunosc le folosesc cde multi ani , dar , ce e de facu cand in scaola exista un director adjunct batut in cap care doreste cu orice pret ca noi sa folosim calc ( in detrimentul orelor de info) in cadrul AEL.

La limbi straine exista atatea exemple de lectii interactive pe net........... o sumedenie...........dar , deh , Maria-Sa cred ca habar nu are ce e asta..............
anne_marie
 
Mesaje: 421
Membru din: 26 Noi 2005, 23:20
Localitate: Germania

Mesajde emap » 31 Ian 2006, 21:29

Utilizarea laboratorului nu presupune numai utilizarea AEL. A fost precizat acest lucru destul de clar (sunt formator AEL). Exista mai multe formate de lectii care presupun utilizarea calculatorului, a Internetului. Atunci se justifica utilizarea sistemului informatizat din scoala.

Si aplicatia AEL va poate fi de folos. Iar acest lucru il veti constata cand va veti familiariza cu utilizarea acesteia.

Important este ca noi toti, profesori si elevi (ganditi-va si la cei care nu au acces la calculator decat in scoala) sa ne obisnuim cu utilizarea sistemului informatizat si sa dam o noua dimensiune lectiilor: interactivitatea.

Necazul consta in faptul ca multe scoli nu beneficiaza de serviciile unui administrator si atunci lucruri merg f. greu si de multe ori iti vine sa renunti. Dar daca citesti obiectivele strategice pentru urmatorii ani, intelegi ca realitatea te impinge de la spate si daca nu tii pasul iti va fi si mai greu in anii care vor veni.

Asa incat, "bombanim" putin si luam partea buna a lucrurilor.
Chiar merita sa folosim sistemul informatizat, dar varianta de utilizare este cea pe care profesorul o considera optima.
emap
 
Mesaje: 63
Membru din: 03 Feb 2004, 17:48

Mesajde emil » 31 Ian 2006, 22:46

emap scrie:Utilizarea laboratorului nu presupune numai utilizarea AEL. A fost precizat acest lucru destul de clar (sunt formator AEL). Exista mai multe formate de lectii care presupun utilizarea calculatorului, a Internetului. Atunci se justifica utilizarea sistemului informatizat din scoala.

Si aplicatia AEL va poate fi de folos. Iar acest lucru il veti constata cand va veti familiariza cu utilizarea acesteia.

Important este ca noi toti, profesori si elevi (ganditi-va si la cei care nu au acces la calculator decat in scoala) sa ne obisnuim cu utilizarea sistemului informatizat si sa dam o noua dimensiune lectiilor: interactivitatea.

Necazul consta in faptul ca multe scoli nu beneficiaza de serviciile unui administrator si atunci lucruri merg f. greu si de multe ori iti vine sa renunti. Dar daca citesti obiectivele strategice pentru urmatorii ani, intelegi ca realitatea te impinge de la spate si daca nu tii pasul iti va fi si mai greu in anii care vor veni.

Asa incat, "bombanim" putin si luam partea buna a lucrurilor.
Chiar merita sa folosim sistemul informatizat, dar varianta de utilizare este cea pe care profesorul o considera optima.


Multa lume confunda ael care este o platforma incomparabil mai proasta decat multe altele similare, unele care se gasesc chiar free, cu LECTIILE care in mare parte pot functiona INDEPENDENT. Aceasta, se pare ca e partea buna a lucrurilor.
INTERACTIVITATE nu inseamna ael ci tot LECTII bine facute care indeamna elevul sa participe la o experienta sa modifice parametri, sa "se joace" etc. Aceasta e o alta mica parte buna a lucrurilor dar NU ESTE platforma AEL, care , mie personal mi se pare un fel de mucegai albastru peste o portocala coapta si dulce!!!
Daca folositi lectii in lab,. e ok. A crea lectii inseamna a elabora materiale in PPT care pot functiona linistite singure, far ael. (acesta este un "mobil" al ael). Mecanismul de creare teste este greoi si impiedicat!! Puteti gasi pe net mecanisme de 10 ori mai bune. Enciclopediile, "dictionarele" nu sunt ael ci sunt produse cumparate de la edituri!!!!! Puteati sa vi le luati si singuri.

Cat priveste "obiectivele strategice" pe care le enuntati, mie mi se pare ca fac parte din limbajul de lemn actual !!!!
Eu va garantez ca acest "ael" si nenumaratii bani cheltuiti pe el NE-AU TRAS INAPOI si nu au infaptuit nici un fel de "obiective strategice". Sa va spun de ce am fost tinuti pe loc? Am mai spus-i de multe ori, pot explica daca doriti! In lume, nici o scoala serioasa nu foloseste aeluri(platforme} decat absolut accidenta! Acestea s-au dovedit esecuri la invatamantul de masa.

Despre Administrator: Aveti nevoie de administrator Office? Dar de unul Windows? Dar de IExplorer? De ce ar mai trebui unul sa piarda vremea cu ael??
Poate ca ar fi bun un admin de sisteme, care sa faca sa lucram cu DIVERSE APLICATII, sa faca sa avem internet ca lumea, sa ne ajute sa facem politici pe sistemul de operare...etc.
Voi mai reveni, daca doriti, ca sa va intreb: ce instruiti dvs. ca "instructor ael", caruia ii mai trebuie si un admin de ael?

cu stima pentru ceea ce faceti in afara de ael!
Emil Onea
Avatar utilizator
emil
Site Admin
 
Mesaje: 2742
Membru din: 22 Oct 2003, 23:10
Localitate: Focsani

Mesajde emap » 03 Feb 2006, 23:14

Imi plac oamenii deschisi si directi, de aceea am apreciat mereu interventiile dumneavoastra, d-le Onea.

Mesajul meu s-a dorit in primul rand o incurajare pt utilizarea acelui laborator si pentru alte discipline, nu numai pentru informatica, desi inteleg problemele cu care se confrunta si colegii mei de info.

Am dorit sa amintesc totodata faptul ca prezenta in scoala a unui administratorul de retea este importanta, din punctul meu de vedere. Noi avem probleme tocmai pt ca nu am avut niciodata in schema un astfel de post, iar colegele de informatica lucreaza f. mult peste program pt ca lucrurile sa mearga bine.

Dificultatile legate de AEL nu am dorit sa le pun in discutie deoarece utilizarea acestei aplicatii nu este obligatorie (asa cum am precizat) si pentru ca atunci cand doresti sa incurajezi pe cineva nu pornesti de la dificultati.

Nu am nici o obligatie de a vorbi „pro” aplicatia X sau Y (si sper ca niciodata sa nu am demersuri directionate de un interes). Eu imi doresc in primul rand un videoproiector in laboratorul de FIZICA Dar acest lucru este legat de specificul disciplinei pe care o predau. Si cel mai tare imi doresc sa vina a suta parte din investitia pentru SEI (Sistem Educational Informatizat) si pentru truse de laborator. Eu chiar fac un demers in favoarea experimentului real, dar apreciez si simularile pe calculator (m-am confruntat direct cu astfel de activitati).

In ceea ce priveste obiectivele strategice, am pornit de la Comunicarea “eEurope an information Society for All”, respectiv planul de acţiune eEurope 2005. Nu am pus insa in discutie in detaliu acest subiect pentru ca are mai multe dimensiuni ce vizeaza intreaga societate. Am dorit numai sa subliniez faptul ca pentru ritmul si dimensiunea schimbarilor legate de maniera de lucru trebuie sa fim pregatiti.

Cu respect pentru puncte de vedere diferite,
Emilia Pausan
emap
 
Mesaje: 63
Membru din: 03 Feb 2004, 17:48

Mesajde emil » 04 Feb 2006, 01:15

Se pare ca avem multe puncte de vedere comune, in plus, dumneavoastra sunteti o excelenta creatoare de lectii, ceea ce da greutate pledoariei pentru utilizarea mijloacelor IT&C in predare, evident, dupa putinta si dorinta fiecaruia.
Mi se pare ca in scoala dvs. se foloseste o aplicatie ieftina, ce face cat 1000 de aeluri si care ajuta enorm profesorul care doreste sa faca lectii in retea. AEL este un esec national, platit cu bani grei de un minister incapabil sa vada adevarate nevoi ale profeorului obisnuit. Ael a indepartat pe multi de calculator, a creat confuzii grosolane in mintea unor oameni care ar fi dorit sa fie ajutati. Dovada o stau si intrebarile puse pe aici pe forum, de colegi absolut nevinovati si bine intentionati. Documentele europene de care pomeniti, indeamna la un invatamant modern, practic si eficient, care poate fi cu sau fara calculator...
Am mai spus ca doresc o scoala cu mijloace IT&C la indemana tuturor, cu calculatoare in clase, in LABORATORUL DE FIZICA ca sa pot avea instrumente asistate, la fel si la biologie sau chimie, sau oriunde este nevoie. Politica MEdC, facuta cu o gandire limitata si mai mult pentru imbogatirea unor "matusi", ne-a indepartat de, chiar acele obiective de care pomeniti, ne-a tinut departe de noutatile tehnice, tehnologice, ca intr-o tara de mana a treia !
Efortul dvs. de a aduce noul, de a gasi mijloace noi, dincolo de aceste limitari, munca pe care ati facut-o din pasiune, ca si al altor colegi, a mai reparat pe ici pe colo anomaliile aruncate in bataie de joc de niste "specialisti" in cheltuirea banului public.... Daca cei 20.000 USD cat s-au cheltuit exclusiv pe "implementari" in laboratorul dvs., pe aelul inutil, i-ati fi primit dvs., sunt sigur ca scoala devenea cu adevarat moderna, dotata in interesul elevilor si profesorilor si...de ce nu, ati fi avut sume minime sa dezvoltati ceea ce stiti bine sa faceti in materie de instrumentatie virtuala!
Dar...nu a fost asa si consecintele se vad acum, se vor vedea mai bine intr-un an doi. Am ramas, categoric in urma! Sunt dezolat de acest lucru, cand stiu cat potential exista.
Nu ascultati statisticile gaunoase cu "milioane" de oameni ce au acces la IT&C in scoli....Deocamdata, lucrurile stau invers decat ne sunt prezentate, de altfel stiti si dvs. bine care este impactul si care sunt efectele. Poate ca vor veni vremuri mai bune si ne vom ridica. In orice caz, feriti-va de excrocii care isi aroga munca, pasiunea si rezultatele dvs. si a altor colegi de exceptie, ca si succese ale lor!

Va doresc numai bine si puterea de a continua frumos!
Emil Onea
Avatar utilizator
emil
Site Admin
 
Mesaje: 2742
Membru din: 22 Oct 2003, 23:10
Localitate: Focsani

Mesajde anne_marie » 04 Feb 2006, 09:55

frumos spus si adevarat ..............dar:

ce facem atunci cand in scoala aceste laboratoare sunt folosite exclusiv pt orele de info?
unii colegi nu au intrat niciodata in acest laborator , pt ca , socotesc ei , copiii din clasele intensive de info nu trebuie privatzi de asa ceva , ceilaltzi pot sa invetze si de pe tabla...........

nimeni nu incurajeaza pe nimeni , e bine asa cum e , aorele de info se fac acolo , toata lumea e multumita........

intelegetzi ce vreau sa spun?

nu vreau sa-i acuz pe colegii e info , au fost intelegatori de fiecare data cand am dorit sa fac ore in laborator , nu ei sunt vinovati , ei chiar ne ajuta pt ca noi suntem nioste bietzi incepatori.....''

dar politica asta a strutzului..............si faptul ca nimeni nu prea ii incurajeaza pe profesori sa foloseasca calc in predare
anne_marie
 
Mesaje: 421
Membru din: 26 Noi 2005, 23:20
Localitate: Germania

Mesajde emil » 04 Feb 2006, 12:42

anne_marie scrie:frumos spus si adevarat ..............dar:

ce facem atunci cand in scoala aceste laboratoare sunt folosite exclusiv pt orele de info?
unii colegi nu au intrat niciodata in acest laborator , pt ca , socotesc ei , copiii din clasele intensive de info nu trebuie privatzi de asa ceva , ceilaltzi pot sa invetze si de pe tabla...........

nimeni nu incurajeaza pe nimeni , e bine asa cum e , aorele de info se fac acolo , toata lumea e multumita........


Aveti dreptate! In lab se fac orele de TIC si info. Si bine ca exista conditii sa se faca. In special TIC, ore la care elevii invata lucruri extrem de necesare in viata. Pot sa spun, cu lipsa de modestie, ca la orele de TIC se invata dintre cele mai concrete si utile lucruri.(daca predarea este serioasa!)
Dar pe langa aceste ore exista suficient loc pentru celelalte! Din pacate, intradevar, nu sunt incurajati colegii sa utilizeze calculatorul. De ce? Pentru ca strategia intregului program este gresita, orientata spe imbogatirea firmelor, bazata pe decizii incompetente din partea celor ce conduc din birouri educatia...
Iata cateva idei:
1. Se fac instruiri "ael" mai mult cu scopul propagandistic decat cu utilitate.
Instruirile "ael" au blocat pe colegii care ar fi vrut sa foloseasca independent lectii sau care produc materiale simple PPT si nu mai stiu sa le foloseasca ca atare. Aveti pe didactic materiale propuse ca "lectii ael" si care sunt transformate in arhive si pagini de web complicate....
2. pachetele de lectii cumparate pe bani grei, sunt in mare parte in discordanta cu nevoile educatorului. Va pun intrebarea: Ce este mai scump? O lectie impusa prin acest "minunat" program si care costa , sa zicem, 5 dolari, dar pe care nu o foloseste nimeni, sau o lectie pe care ati luat-o de pe piata cu 20 de dolari dar pe care o folosesc macar 2 clase a cate 25 de elevi?.....
3. Colegii nu dispun de un loc al lor(biblioteca, cancelarie, cabinet metodic, etc.) unde sa isi poata pregati, intr-o oarecare intimitate o lectie!
Nu stiu daca va convine sa pregatiti o lectie asistati de ochii curiosi ai copiilor?!
Calculatorul in clasa si videoproiectorul ar fi rezolvat si accesul permanent la mijloace TIC, fara sa deranjam, pastrand independenta. Fanfaronii care afirma ca "interactivitatea" dispare daca folosim videoproiectorul, nu au decat un unic interes: sa-si justifice banii cu care s-au imbogatit pe seama copiilor/elevilor nostri...
4. Invinuiesc si pe unii colegi ce predau TIC ca nu stiu sa foloseasca orele de predare in crearea de proiecte comune cu celelalte discipline...Avem aici pe didactic, colegi care au propus materiale utile predarii biologiei, geografiei, etc...
anne_marie scrie:nu vreau sa-i acuz pe colegii e info , au fost intelegatori de fiecare data cand am dorit sa fac ore in laborator , nu ei sunt vinovati , ei chiar ne ajuta pt ca noi suntem nioste bietzi incepatori.....''

Vedeti punctul 4. Proiectele comune vor rezolva cumva problema. Va rog sa studiati programele de TIC la clasele a 11-a, a caror autor sunt(!), si veti vedea cum am incercat sa valorific aceasta idee
anne_marie scrie:dar politica asta a strutzului..............si faptul ca nimeni nu prea ii incurajeaza pe profesori sa foloseasca calc in predare


Asa este! Trebuie sa punem calculatorul peste tot, astfel incat sa ne impiedecam de el, trebuiesc facute cursuri practice chiar in scoala, trebuiesc aratate SOLUTII diverse, trebuiesc incurajate lucrurile simple, cooperarea, etc...

Mult succes si sper sa facem o echipa impreuna, ca sa schimbam...
Emil Onea
Avatar utilizator
emil
Site Admin
 
Mesaje: 2742
Membru din: 22 Oct 2003, 23:10
Localitate: Focsani

Mesajde anne_marie » 04 Feb 2006, 13:41

avetzi mare dreptate insa , in legatura cu laboratorul , permitetzi-mi sa va contrazic

nu exista FIZIC loc si pt info si pt celelalte , in liceu sunt vreo 40 de ore de info care nu sunt teorie.... (avem cate 3 clase intensiv info pe fiecare nivel)

ar trebui un alt lab (mai avem unul , dra zau , ala nu se poate numi laborator)
nu misca nimeni nimic , eu cred ca sefii ar trebui sa faca tot ce le sta in putiinta ca sa gaseasca modalitatzi de finantare , dar , deh , asta e

si , sa fim sinceri , unora chiar le convine situatia , sunt unii colegi case sunt SPERIATI de calc.........
un exemplu:

acum catva timp s-a cerut o situatie pe lunile ian si feb.........in legatura ci folosirae laboratorului. Ce credetzi? totzi colegii din catedra s-au programat , au semnat.....si?
mi s-a parut ciudat , i-am intrebat frumos de ce nu fac nici o ora in lab desi se programasera? pt cs , subit , isi planificaseara altceva , si , nu era doar sa piarda vremea prin lab !!!

ce spunetzi de asta?

si mai vrem salarii mai mari...............

dar calitatea? ce se intampla cu ea?
anne_marie
 
Mesaje: 421
Membru din: 26 Noi 2005, 23:20
Localitate: Germania

Mesajde floricaion » 26 Feb 2006, 14:49

Foarte interesante discutiile de pe forum in legatura cu AEL, cu folosirea laboratorului de info in scoli, a calculatorului in procesul de predare-invatare-evaluare la toate disciplinele de invatamant. Personal, militez pentru existenta calculatorului in fiecare laborator, insotit de un videoproiector. Constat ca nu sunt singurul. Unii chiar au in fiecare clasa. Cum e posibil? In acest sens am scris chiar domnului ministru cateva consideratii pe un format A4 online, la 18 februarie. Sa vedem, poate ca s-o mai schimba si-n dotari cate ceva... Sponsorizare, zic unii, greu, dupa mine. Am primit si "solutii" (daca sunteti 40 - 50 in scoala, puneti fiecare cate un milion, am multumit si...). Cineva, undeva trebuie sa se "bata" pentru asta. Cine? Poate, domnul inspector Onea Emil, care este o autoritate in domeniu si care prin raspunsurile pe care le da pe formum dovedeste ca stie foarte bine problemele invatamantului.
floricaion
 
Mesaje: 4
Membru din: 28 Sep 2004, 19:05

Despre Aaaaa...EL !

Mesajde sfetnicul » 15 Apr 2006, 10:38

Recent a fost dat in functiune un laborator de 10+1 calculatoare si la scoala de centru din comuna Parava (Bacau).

Initial nu am vrut sa particip la cursurile de initiere in utilizare din 2 motive:
- nu voi putea preda pe asa ceva avand in vedere ca in scoala mea (Nr. 3 Dragusani) nu va exista niciodata un astfel de laborator;
- nivelul meu de cunostinte in PC imi permite sa dezvolt si alte modalitati de folosire a calculatorului la clasa.

Aici trebuie sa precizez ca sunt la fel de infocat sustinator al folosirii calculatorului cu videoproiector la clasa. Trebuie sa trecem la o noua era a educatiei: renuntarea la tabla si creta in favoarea tastaturii, mouse-ului si, de ce nu, a plansetei grafice. :)

Asa cum m-am asteptat cursurile (ce nume pompos!) au fost prea putin importante. Dupa 4 după-amieze pierdute n-am invatat mare lucru. Colegii care nu pusesera mana vreodata pe mouse au exclamat nonstop Aaaaa...EL! ca si cum ar fi fost mană cerească. Ştiu însă că acel laborator va fi prea putin folosit, chiar si cei mai deschisi la minte din acea scoala intampinand probleme.

Toate astea in conditiile in care eu cer de 2 ani de la directoare si de la administratia locala bani pentru un calculator pe care sa-l folosesc in clasa, in conditiile in care si singurul Pentium 1 cu hard de 2G ! (primit spre folosinta de la un parinte) refuya sa mai scoata sunete si am platit pana acum 600.000 pe repararea monitorului de 15 inch. :cry:

Ma bate tot mai mult gandul sa mai fac o rata pentru un sistem nou si sa mi-l duc pe acesta pe care il am acum acasa la scoala. Singurul lucru care ma opreste este faptul ca ŢARA, COMUNITATEA LOCALĂ, ŞCOALA, acestea 3 ar trebui să se ocupe de dotari, nu buzunarul meu.

Cat despre AeL raman la parerea mea. Daca se dorea modernizarea scolii, nu asa trebuia inceputa revolutia. Ci de la cadrele didactice. Ele sunt cele care, in ultima instanta decit ce si cum fac cu ajutorul tehnologiei.

SFetnicul, dezamagit :(
* * *
Invatatorul trebuie sa fie sfetnicul Mariei Sale Elevul.
Avatar utilizator
sfetnicul
 
Mesaje: 480
Membru din: 12 Mar 2005, 18:25
Localitate: Bacau, Romania

Re: Despre Aaaaa...EL !

Mesajde emil » 16 Apr 2006, 11:36

sfetnicul scrie:Asa cum m-am asteptat cursurile (ce nume pompos!) au fost prea putin importante. Dupa 4 după-amieze pierdute n-am invatat mare lucru. Colegii care nu pusesera mana vreodata pe mouse au exclamat nonstop Aaaaa...EL! ca si cum ar fi fost mană cerească. Ştiu însă că acel laborator va fi prea putin folosit, chiar si cei mai deschisi la minte din acea scoala intampinand probleme.


Ma bate tot mai mult gandul sa mai fac o rata pentru un sistem nou si sa mi-l duc pe acesta pe care il am acum acasa la scoala. Singurul lucru care ma opreste este faptul ca ŢARA, COMUNITATEA LOCALĂ, ŞCOALA, acestea 3 ar trebui să se ocupe de dotari, nu buzunarul meu.

Cat despre AeL raman la parerea mea. Daca se dorea modernizarea scolii, nu asa trebuia inceputa revolutia. Ci de la cadrele didactice. Ele sunt cele care, in ultima instanta decit ce si cum fac cu ajutorul tehnologiei.

SFetnicul, dezamagit :(

Desi sunt un "infocat critic" al programului SEI cu care o firma isi face atata propaganda, mincinoasa si perversa, cred ca va contraziceti un pic in afirmatii. Se face o instruire, care este adresata profesorilor si invatatorilor, prin urmare, cineva incearca sa faca ceva pentru colegii nostri. Exista si ceva tehnologie, cumparata la preturi exorbitante, e drept, dar exista... Exista si lectii, multe proaste, cumparate pe bani grei, dar exista...Ceva este facut!
Se pare ca nu avem ce face, asta e decizia politica din vechea guvernare, continuata si in cea noua, poate un pic mai dinamic si mai controlabil...
Dincolo de aceste lucruri care au franat progresul, cu un monopol evident, va trebui sa intervenim si sa facem si noi ceva pentru ca numai asteptand de la altii...vedeti consecintele!
Nu stiu exact care sunt solutiile dar sunt sigur ca putem face ceva, fiecare cate putin, asa cum faceti dvs. domnule "sfetnic", acolo la scolita dvs.
Cei care iau decizii ar trebui sa faca lucrurile mari:
- infrastructura de comunicatii
- dotarile "grele" ce nu ne sunt accesibile
- politica de atragere a multor oameni, firme, institutii, care sa ne ajute
Ultimul punct:
Sunt dispus sa va ajut sa va gasiti calculatoare pentru scoala dvs.
Cate clase sunt? Ca sa vedem cum putem sa dotam in fiecare?
Invit colegii sa contribuie cu idei: CUM SA FACEM sa ajutam scolile mici in care nu se uita nimeni :-(
Emil Onea
Avatar utilizator
emil
Site Admin
 
Mesaje: 2742
Membru din: 22 Oct 2003, 23:10
Localitate: Focsani


Înapoi la IT&C in Educatie

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 0 vizitatori

cron