de jnny_frr » 18 Apr 2008, 20:39
La şcoala fiului meu nu s-au transformat calificativele în note ci s-au pus calificativele în aşa fel încât să predomine unul. Ănvătătoarea ştie cine e de foarte bine şi cine e de excelent. La clasa I s-au dat diplome de bobocel la toţi copiii, ca să nu se supere. La alte clase s-au dat diplome pe discipline astfel că fiecare copil care era bun la un obiect primea o diplomă, chiar şi pt desen sau lucru manual. Astfel că n-au mai existat " orgolioşii" aceia care se urcau pe scenă şi ţineau câte o diplomă în mână şi o coroniţă pe cap, trezind invidia colegilor. Important este ca în timpul anului şcolar, învăţătoarea să-i antreneze pe toţi elevii în tot felul de activităţi şi să-i evidenţieze pe toţi pentru aptitudinile lor. Chiar dacă copilul are insuficient la română şi matematică, el trebuie să fie bun la ceva !